Iowhannah skrev 2016-09-12 22:00:23 följande:
Kul!
Här har träningen (och resten av mig) fått sig en rejäl törn pga en segdragen förkylning, så fort jag har känt mig frisk så har jag gjort lite för mycket (= gått en långsam skogspromenad) och mått sämre igen -.-
Jag har lagt ner allt vad kaloriräkning heter och lever bara på. I lördags visade vågen 70,4 och mitt största delmål är att komma under 70 så det känns nära nu! :D Trist dock att mitt barn fyller 1 om en månad och jag har fortfarande 3-4 kilo till startvikten...
Känner igen det där... Bara att vänta ut förkylningen innan du kör igång för hårt. Frisk kommer du bli! Stirra dig inte blind på kilo tycker jag. Du är ju så gott som där redan! För egen del har kroppen omfördelat sig efter tre graviditeter, lite bredare, lite kärlekshandtag, lite pösigare mage mm. Vikten skiljer sig absolut från innan första o nu efter tredje men jag orkar inte sträva mot ngt viktmål. Jag vill ha kul när jag tränar men gärna unna mig ngt gott ibland också. Ska försöka komma iväg på gruppträning en gång i veckan o löpning en gång i veckan. Får se hur det går.