• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Shhaw

Vilken vecka är du i? När är du beräknad? Skulle vara roligt och följa varann genom graviditen

Y o L o skrev 2016-05-16 09:23:11 följande:

Varit på ul nu. Allt såg bra och normalt ut, jag såg direkt hjärtat som slog :) kan inte riktigt ta in att det är på riktigt..

• Shhaw

Åååh herregud såg precis att du frågat sama fråga som jag ställde hahah, kag är i vecka 7+4 imorgon åååt såå nöra vi ligger

Y o L o skrev 2016-05-16 22:08:25 följande:

Härligt! Vilken vecka är du i enligt ul? Min guldklump var 14 mm och var alltså i 7+6 enligt bm.

M

• Y o L o

Aha ja verkligen :) du kanske har skrivit det nyss men hur mår du? Jag har mycket växtvärk idag, det drar rejält i magen.

Shhaw skrev 2016-05-16 22:12:16 följande:

Åååh herregud såg precis att du frågat sama fråga som jag ställde hahah, kag är i vecka 7+4 imorgon åååt såå nöra vi ligger

• Shhaw

Hehe jaa ???? jaa jag tänkte precis säga det också har sååån molande värk i nedre delen av ryggen, även om jag varit på ultraljud idag och allt såg fint ut så blir jag lika orolig så fort det för ont i magen eller ryggen ????

Y o L o skrev 2016-05-16 22:37:23 följande:

Aha ja verkligen :) du kanske har skrivit det nyss men hur mår du? Jag har mycket växtvärk idag, det drar rejält i magen.

• Shhaw

Dessa frågetecken ska vara smileysar fattar inte varför det blir frågetecken haha

Shhaw skrev 2016-05-16 22:49:36 följande:

Hehe jaa ???? jaa jag tänkte precis säga det också har sååån molande värk i nedre delen av ryggen, även om jag varit på ultraljud idag och allt såg fint ut så blir jag lika orolig så fort det för ont i magen eller ryggen ????

• celavie1
    Shhaw skrev 2016-05-16 22:03:51 följande:

Ååh måste berätta att allt gick så himla bra hjärtat slog jätte fint sa min läkare, den sitter på rättställe och den var 11mm från huvud till rumpa. Alltså vilken känsla stt kunna se sitt pyre med ett hjärta efter 3 misslyckande graviditeter helt otrolig känsla. Mannen fick massor med tårar var så himla glad. Herregud trodde aldrig det skulle kännas så bra även om risk finns fortfarande

Vad glad jag blir och läsa detta. Ger mig lite bra vibbar inför mitt vul på onsdag. Vad skönt då kan du kanske slappna av lite och njuta. Kram
  • Shhaw
    celavie1 skrev 2016-05-16 23:02:13 följande:

Vad glad jag blir och läsa detta. Ger mig lite bra vibbar inför mitt vul på onsdag. Vad skönt då kan du kanske slappna av lite och njuta. Kram

Hoppas verkligen att allt ska vara som du önskat nu på onsdag, ja man slappnar av verkligen när man sett hjärtat slå hoppas verklgien det ska gå hela vägen både för mig, dig och alla andra i gruppen, kramar
  • sillencillasill
    lynx vox skrev 2016-05-16 20:33:57 följande:
    Blir du själv med barnet eller har du en sambo?? Förstår att du vill kika ändå!! Vem vill inte det;)
    Jag har ingen sambo utan är själv. Jag har varit på klinik i Danmark och är i vecka 10 (9+0) idag
  • celavie1
    Shhaw skrev 2016-05-16 23:10:29 följande:

Hoppas verkligen att allt ska vara som du önskat nu på onsdag, ja man slappnar av verkligen när man sett hjärtat slå hoppas verklgien det ska gå hela vägen både för mig, dig och alla andra i gruppen, kramar

Tack för omtanken! Ja vi får se i morgon. Kommer ha svårt och somna ikväll....... Men skönt och få det gjort också :)
  • Tvåbarnsmamman79
    sillencillasill skrev 2016-05-17 06:46:06 följande:
    Jag har ingen sambo utan är själv. Jag har varit på klinik i Danmark och är i vecka 10 (9+0) idag
    Var det inte en till i gruppen som varit i Danmark på egen hand?
    Väldigt modigt gjort av er tycker jag. Vet inte om jag hade orkat göra en sån resa själv åka till ett annat land och allt. Skönt att det snart går att fixa i Sverige oxå :).
Svar på tråden BF December 2016