Här är också en som plussade 11/4, är idag i v 10 (9+0) andra IVF försöket första barnet, som ja hoppas stannar där inne ???? haft 2 missfall som tillkommit "på naturlig väg" dvs graviditeterna då, men eftersom vi inte verkar kunna bli gravida själva har det nog varit tomma graviditeter bara :) Va och tittade på den lilla sjöhästen i torsdags och såg hjärtat picka på, hoppas det håller i sig när vi gör sista besöket på kliniken v13+4, innan vi släpps iväg till vanliga vården :)
Mår sjukt illa ???? jag är lycklig över att vara gravid, men dagen innan jag plussade var vi övertygade att även andra försöket misslyckats då ja hade sån fruktansvärd mensvärk som strålade ut i ryggen och ner i benen så vi beställde kök från IKEA och började riva entréplan ???? dagen efter svimmade jag flera gånger och mådde pyton (endast 7 dagar efter insättning) så jag tjuvtestade ett jättetydligt plus ???? chocken va enorm kan jag lova, och nu 4v senare är köket ff minst 1-2v bort och jag lever på nyponsoppa, mackor, frukt och lergigan comp, knappt ???? så ja längtar efter ett fungerande kök, inte lätt att hitta något man får behålla i magen som gluten och mjölkallergiker :)