Juliiiiiia93 skrev 2016-05-19 09:53:09 följande:
Hej hoppar in här jag med.. jag är gravid i Vecka 8+4 och beräknar min lilla som en liten julklapp 24 december. Själv fyller jag 20 så kan bli en födelsedagspresent.
Planen var inte riktigt att pricka in julafton. Men jag var helt säker på att det skulle ta tid då jag opererat bort en cysta på äggstocken samt ätit ppiller i ca 8 år. Men slutade med ppiller 17 mars och sen hände det direkt.. så kan det gå men ingen är gladare än vi.
Jag har mått ganska bra.. känt av några vanliga symtom, ömmande bröst, svullen, lite illamående.
Och det värsta.. tröttheten. Men nu har jag endast tröttheten kvar, det får man ju ändå vara glad för, men på något sätt så vill man ändå känna av gravititeten.. hur har ni det? :)
/ Julia
Vad roligt! Jag har också BF på julafton :) jag har mått som vanligt fram till vecka 9 (8+0) men nu har jag de senaste dagarna känt av hunger, nedsatt aptit och lite lätt illamående.. Det är jobbigt att vara hungrig och äta när man inte är sugen på någonting.. Men hoppas att det ska hålla sig såhär, det är hanterbart!