elyse skrev 2016-05-24 11:50:37 följande:
Jobbar ni andra eller är ni sjukskrivna? Jag har varit hemma i några veckor nu. Är sååå trött. Illamåendet är mer hanterbart för jag kräks inte eller så. Har också problem med restless legs, dvs att det kryper i ben (och armar) på natten så jag måste få några timmars sömn på dagen. Har tvååringen på förskolan 9-15.
Jag är arbetssökande så det är svårt för mig att bli sjukskriven trots att jag helst av allt vill det så jag slipper söka jobb jag inte kan jobba med och ställa in rekryteringsmöten och skit som jag inte kan gå på :(
Har också 2åring på förskolan 9-15, 4 dagar i veckan, kommunen har krav på aktivitet så jag måste söka jobb eller vara sjukskriven för att han ska få gå (försökte plugga men funkade inte, fick ett jobb erbjudande men kan inte jobba som gravid så sa nej..)
Är trött (järnbrist) mår fruktansvärt illa och kräks (tar lergigan comp + lergigan, hjälper inte så mycket) och har börjat få problem med foglossning..
Skiter egentligen i ersättning från försäkringskassan, får ingenting just nu så förlorar inget, vill bara att sonen ska få gå på förskola och jag slippa låtsas söka jobb..