Jag förstår din oro heeelt, jag har själv haft en ofostriggrav som jag inte ens hade bruna flytningar under hela de 13 veckorna jag var gravid. När man sedan var på VUL så fanns ingen bebbe. Tänk så olika alla graviditeter är, du kanske inte blött något när du hade dottern men denna kanske är annorlunda. Sen om du inte har ont så är det säkert ingen fara, lite molande värk kan man ha men inte stark mensvärk samtidigt som blödningen.
Efter samlag kan man blöda, det kan komma dagen efter till och med. Du kanske har burit något tungt och ett kärl brister. Allt är möjligt.
Lycka till kl 15, jag håller alla tummar och tår, kramar
lynx vox skrev 2016-05-25 05:10:29 följande:
Tack!!
Jag ska göra mitt bästa!! Känns sådär att jobba hela dagen innan det är dags, men driver man eget är det inte så lätt att sjukskriva sej heller:/
Så länge det inte börjar störtblöda med klumpar ska jag nog fixa att se glad o hurtig ut på jobbet, men igengråtna ögon bjuder jag på:(
Har två graviditeter bakom mej varav ena slutade med MF i v.14 och då började jag blöda... Den som resulterade i min dotter var blodfri, så man blir ju lite extra nojig även om jag vet flera som blödit o sen fått fullt friska barn födda på utsatt datum...
Kan ju inget göra innan vi vet kl 15 ändå...