• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Fian88
    lynx vox skrev 2016-05-25 15:11:56 följande:

Kliver ur tråden... Hittade inget foster så antingen dött tidigt eller ofostrad graviditet...:(

Så tråkigt! Kram!<3
  • Y o L o

Nej va tråkigt. Beklagar verkligen.

Kliver ur tråden... Hittade inget foster så antingen dött tidigt eller ofostrad graviditet...:(

• Tvåbarnsmamman79

Nää fy vad tråkigt :(. Ännu en som det blir så för i tråden..känns som det är alltför många som haft otur.
    Hoppas du lyckas bli gravid snart igen och att den graviditeten går lika bra som när du var gravid med din dotter!
  • stinann86

Våra tår och tummar räckte inte till. Styrkekramar.
  • bastardusa

Nej! Beklagar. :(
  • Shhaw

Åååh guuud beklagar verkligen, vilken vecka är du i? Kan det inte vara för tidigt? Gud försöker tänka alltför positivt för det är verkligen jätte svårt med missfall, massor med styrkekramar

• lynx vox
    Shhaw skrev 2016-05-25 17:01:53 följande:

Åååh guuud beklagar verkligen, vilken vecka är du i? Kan det inte vara för tidigt? Gud försöker tänka alltför positivt för det är verkligen jätte svårt med missfall, massor med styrkekramar

Kan tyvärr inte det... Borde vara i v.9+6 och då ska man ju åtminstone se ett foster:(
    Nu har det börjat göra ont också så önskar bara bli av med eländet...

Tack för alla kramar och lycka till med era bebisar <3
  • Knyttan
    Fian88 skrev 2016-05-25 15:24:08 följande:

Vi bokade tid för kub (privat då jag är för ung för att få det via landstinget). Men efter att ha pratat igenom det så bestämde vi oss för att skippa det. Vi vill absolut inte göra fostervatten/moderkaksprov då där finns en risk för missfall, risken är faktiskt större än att det skulle vara nått fel på fostret, och då vill vi heller inte veta om våra sannolikhetssiffror är dåliga, hade bara oroat ihjäl mig resten av graviditeten då. Men vi bokade ett vanligt ul istället och ska dit på tisdag:)

Vi tackade nej till KUB av just den anledningen, även om jag blev erbjuuden att göra det pga ålder (fyller 36 i sommar). Vill inte göra mkp och egentligen så skulle ett "dåligt" resultat inte göra mer än att man skulle gå och oroa sig. Jag får helt enkelt vänta till RUL med att få veta att allt är ok...
  • Y o L o

Jag vill inte heller göra mkp eller fvp men tänker att om jag får hög risk så betalar jag de 7000kr för Nipt.

Knyttan skrev 2016-05-25 17:39:29 följande:

Vi tackade nej till KUB av just den anledningen, även om jag blev erbjuuden att göra det pga ålder (fyller 36 i sommar). Vill inte göra mkp och egentligen så skulle ett "dåligt" resultat inte göra mer än att man skulle gå och oroa sig. Jag får helt enkelt vänta till RUL med att få veta att allt är ok...

• MP88
    stinann86 skrev 2016-05-25 16:22:24 följande:
    Våra tår och tummar räckte inte till. Styrkekramar.
    Usch så tråkigt! Har du mått dåligt ändå? Styrka till dig!
Svar på tråden BF December 2016