• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Hastis
    Fian88 skrev 2016-07-11 22:35:28 följande:

Idag var vi på rul och allt såg bra ut:). Och vi ska få en pojke till:)<3

Grattis! Vad roligt<3
  • Friedan

Grattis!
  • Fian88
    Hastis skrev 2016-07-12 08:31:26 följande:
    Grattis! Vad roligt<3
    Tack:)
  • Tvåbarnsmamman79

Grattis! Hur många pojkar har du nu?
    Vi var oxå på ultraljud igår bebisen är en flicka gissade undersökaren på (till 95% sa hon.) Hon visade tre streck som ska vara snippan. Tror ni att de oftast har rätt när de gissar el kan de ha fel?
  • Seaflower

Är det någon mer som har galen huvudvärk varje dag?

Mitt har hållit på i stort sett varje eftermiddag från lunch tills att jag går och lägger mig i typ två veckor!

Jag blir knäpp snart!

Ipren får man ju inte ta och alvedon hjälper inte lika bra..

Jag minns att jag hade en period med min dotter med, men hade förträngt hur jobbigt det var!

• Y o L o

Ja mycket huvudvärk här med. Det var fruktansvärt att flyga (är utomlands nu) trodde huvudet skulle gå sönder. Fasar lite för hemresan.

Seaflower skrev 2016-07-12 16:22:01 följande:

Är det någon mer som har galen huvudvärk varje dag?

Mitt har hållit på i stort sett varje eftermiddag från lunch tills att jag går och lägger mig i typ två veckor!

Jag blir knäpp snart!

Ipren får man ju inte ta och alvedon hjälper inte lika bra..

Jag minns att jag hade en period med min dotter med, men hade förträngt hur jobbigt det var!

• Y o L o

Skönt att läsa att fler inte känner något. Jag tycker inte min mage växt något på senaste och har bara känt bubblande för typ 1,5 v sen. Nojjar upp mig rejält. Foglossningen blir värre men det är det enda typ.

Längtar till rul 28 juli.

• Tvåbarnsmamman79
    Y o L o skrev 2016-07-12 17:58:34 följande:

Skönt att läsa att fler inte känner något. Jag tycker inte min mage växt något på senaste och har bara känt bubblande för typ 1,5 v sen. Nojjar upp mig rejält. Foglossningen blir värre men det är det enda typ.

Längtar till rul 28 juli.

Jag var jätteorolig i början av juli pga att jag inte kände något. Gick till bm som lyssnade på hjärtat som slog så fint :). Och igår på rul såg allt bra ut. Jag är i v 19 (18+0) idag och känner knappt ngt detta är tredje barnet.
Svar på tråden BF December 2016