Mariro skrev 2016-09-14 13:03:44 följande:
Det är så himla kul att vi har kommit en bit på vägen! Det händer så mycket nu i dagarna/veckorna! Hurra för oss!
Men, det kommer alltid ett men, jag har flera ggr nu när jag är påväg til jobbet på morgonen blivit kallsvettig, pulsen skjuter i taket, hjärtklappning och på det en känsla av att det susar i öronen och man mår så dåligt att det känns att man ska gå under. Sen efter ca 10-15 minuter går det över, och då känns det som att man har sprungit ett maratonlopp - helt utslagen. Vad tusan är detta och har någon råkat ut för det? Så himla svårt att inte få panik och bara andas.
Kanske blodtrycks- eller blidsockerfall? När mitt tryck sjunker får jag samma känsla och hög puls. Blir bättre om jag sätter mig lite. För mig hade jag mest problem ca v 22-26.
Vecka 29 idag, plötsligt börjat känna mig så stor, tung och otymplig. Gör ont lite överallt, rygg, drar i magen, ischias ner i benet.... Flåsar för det minsta. Det är ändå ganska många veckor kvar varav de flesta på jobbet, undrar hur jag ska orka? Hoppas det är en tillfällig svacka.
Älskar känna hur bebisen vrider och vänder på sig många gånger om dagen!