Vasilisat skrev 2016-09-29 10:30:03 följande:
OOOOOOO! Gratulerar alla mammor <3
Jag vill vara med i klubben :)
Är i v30 ( 29+3) och beräknad den 11/12 :)
Så oerhört glad över min bebis :)
Även om livet vände sig så fruktansvärt illa men nu är det bra igen :)
Måste bara berätta...
Gick isär med barnets far för några månader sedan,han förvandlades till en ´gris´ när jag blev gravid. Först var han glad över graviditeten sedan försökte övertala mig till abort... och jag som kämpade så mycket för att bli gravid .
Han valde inte komma hem,men stanna med kompisar och dricka gång efter gång,och då ..dök upp att han är gift med två barn och lever dubbel liv .Jag var bara älskarinna som blev på smällen.Allt vi hade var ett lögn ... Sista gången jag träffade honom han var så full och ångerfull att han försökte putta ner mig i trappan...Jag hade tur och både jag och bebis mår bra idag :)
Blev avstängd från jobbet pga graviditeten ( Kriminalvården) . ...
Ett rent helvete med Fkassan. ..
Tackar min mamma och syster som gav mig största stödet när det kändes skit ..
Men idag :) efter långa resan jag kan pusta ut och bara vara höggravid utan att bekymra mig över ekonomi eller brist på stödet :) Snart kommer min älskade och väntade barnet <3
Jag vet att jag klarar av att bli en bra mamma,som ensamstående :)
p.s. innerst inne är jag tacksam till barnets far att han låter mig va ifred och är inte intresserad av oss alls. Tacksam att jag blev gravid efter så många år <3
Tråkigt att du fick uppleva så mkt tråkigheter men grattis till graviditeten! Du kommer att klara det med stöd från familjen.