Vasilisat skrev 2016-10-09 16:08:36 följande:
Usch ...foglossning! Är med i klubben ..
Inget roligt när man blir så begränsad... Kommer snart längta ihjäl mig tills den dagen jag får träffa min lilla kärlek Så sugen på att börja träna,gå ut o promenera..nu kan jag knappt gå 300m och då är jag slut ...ont överallt + urin som droppar då och då + hemorrojder som kikar ut ibland ... åh !
Idag är jag bara i v31 (30+6) ..åhh... så mycket kvar ..går hemma och försöker inte gnälla, mina katter lyssnar ändå inte
Ena dagen blir man misshandlad inifrån och den andra vänder bebis så så att man känner ingenting alls...Tur jag köpte doopler ) angel sound) då får man ha mysiga stunder, lyssnar på hjärtat och myser
Funderar på att besöka fotvården nästa vecka lite lux ska man unna sig eller ärligt talat det är utmaning att klippa tånaglar
Kämpa på alla härliga mammor ,snart är det dags för mys attacker och eventuellt bajs attacker
"Baby feet" inpackning, du vet sån plaststrumpor med gegga som man sätter på fötterna tills dom blir helt silkesmjuka, står på min önskelista till efter förlossningen! Fötterna är okej just nu men förra gången blev dom helt hemska efter förlossningen :O vet inte vad som hände men de bara poff var jättemycket tjock död hud och sprickor som gjorde ont.. usch!
Kalkon med skysås står också på önskelistan, hoppas verkligen svärmor fixar de åt mig ^^ kommer fira jul hemma med bara lilla familjen så missar släktmiddagen med kalkon, som jag ser fram emot varje år!
Äter typ inte mögelostar, dricker knappt vin så har inget sånt att de fram emot, men skulle inte tacka nej till en riktigt söt sur cider sen ^^
Och ja vill kunna lyfta min son utan att få så jävla ont! Saknar att dansa runt med honom på kvällen till lugn musik
Och ja sex..! Knappt kunnat ha de alls för att jag blir så irriterad i underlivet och de bara är obekvämt och har ingen ork :(
Kan knappt föreställa mig hur de blir med ett till barn, känns så overkligt fortfarande, men tror vi är rätt förberedda, iaf de som går, erfarenheten från förra gången hjälper iaf! Tex. Så skippar vi spjälsäng helt nu och kör på babynest och babykorg, sen kommer vi samsova