Cossi skrev 2016-10-03 16:42:16 följande:
64 dagar kvar! Jag längtar så tills jag ska sluta jobba och bara får slappa och förbereda inför fl. Vet inte hur jag ska orka med 7 veckor till....har i alla fall ledigt höstlovet. Jag ville inte ta ut så mycket fl innan bebisen är född, och jag har inte mycket sparad semester, så jag har inget annat val än att kämpa på. Hur gör ni andra, när slutar ni jobba? Semester eller fl innan?
Det visade sig att mitt blodvärde inte alls gått upp när man kollade venöst prov, trots så mycket järn. Nu ska jag öka järnintaget ytterligare . Enl läkaren gör man inget annat eftersom det inte gått ner och ligger över 100 (102...). Vet inte hur mycket av tröttheten som kan skyllas järn/blodbrist eller om det är den eländiga sömnen. Vaknar hela tiden, drömmer mycket, gör ont när jag vänder mig, ska kissa mm. Någon annan? Usch vad gnälligt det här blev, känner mig bara lite nere för tillfället. Hoppas ni har överseende...
Då jag är ensamstående och precis bytt jobb så har jag inget val annat än att jobba på så länge jag bara kan. Känns tungt... hade behövt dra ner på tempot nu känner jag. Ska till BM imorgon, får se vad hon säger. Haft en del förvärkar och känner mig sliten.