BF December 2016
Aha ja men dåså då kör jag på med duscharna :)
Har för mig att jag läst/hört att man inte ska basta men som du säger, man lär ju ge upp innan det blir skadligt varmt i kroppen.
Aha ja men dåså då kör jag på med duscharna :)
Har för mig att jag läst/hört att man inte ska basta men som du säger, man lär ju ge upp innan det blir skadligt varmt i kroppen.
Vaknade nu fast jag somnade efter 24. Har kub idag. Är riktigt nervös, vill knappt gå dit. Har börjat tänka på hur det gick i december (MA som upptäcktes på kub-ul). Nu har jag ju sett ett foster i v 9 men är sjukt nervös. Kommer knappt våga titta på skärmen. Usch va nervös jag är.
Håll tummarna för mig är ni snälla :/
Så här såg jag ut imorse innan jag gick upp och kissa. Jättekul tycker jag att det börjar hända nåt
Ber om ursäkt för troschock
Mitt KUB idag gick jättebra, de lägsta sannolikhetssiffrorna som gick att få på samtliga trisomier och en liten akrobat som viftade på fingrar och tår och gjorde benlyft. Är mycket lättad över detta! Håller så tummarna för Y o L o!
Fick hem lite gravidkläder idag som jag genast hoppade i! Åh så skööönt! Jag kan fortfarande ha mina vanliga kläder men dessa är så mjuka och goa och gjorda för runda magar :D
Så skönt med lösare kläder nu tycker jag. Hittade jättebra toppar på Gina tricote, inga gravidkläder utan de var bara längre o lite lösa över magen så kan använda dem sen också. :)
Nu är det min tur att vara nervös. Idag är det dags för Kubultraljud. Extra jobbigt att barnen måste följa med. Får sitta i väntrummet med mormor.
Här är min bula igår, vecka 16 (15+2).