• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Nika: åhh!!! Tackar!! Men jag trodde du sålt den! hehe..Tack tack! Och tycker inte du att dem är ute lite på dagiset??? Pratade med klasskompisar idag och deras barn är ute alla dagar unden 1...=/

Sodaspring: har du inte fler kort på alla tårtor??=) Såå fina !!!

Mia: så ni bor kvar??

Men ska vi ta både den här och nästa lördag då?? Så alla har chans att komma..??

• mia1980

Virre: Ja, vi bor kvar i Enköping. Har inte hittat jobb i Skåne än. Söker och söker men får inga svar. Hoppas på det bästa.

Tänk att vi klarade oss torra på golfbanan, regnade när jag körde dit men sen slutade det det och började när vi var klara. Hade en enorm tur med vädret, var dock lite kallt.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Michanna

Gull mamman.
    Ja det kan det absolut varit jag.. Hade bara med mig thomas..

Nä.. Nu måste jag klä på alla barn...
    Anna

• Sodaspring

Virre: Jag har ett par foton till på tårtorna, fast de där var de bästa.... Jag tycker också att de blev bra. Jag gjorde 4 tårtor, en råkade jag förstöra fotobilden till men de andra blev i vilket fall som helst lyckade.

Anthony's mamma som hoppas att vårvädret kommer tillbaka....
  • Nika och Noel

Virren: vad menar du med utevistelsen? De är ju ute varje dag på dagis, men lite mindre ibland då de skolar in nya barn just nu. På Noels förra dagis var de ute en dag i veckan och det är på tok för lite enligt min mening. Noel har aldrig varit så frisk som nu, peppar, peppar.....

• GladaVirre

Nika: jag tycker att varenda gång som jag lämnar dem så är barnen inne. Fast barnen sover ju ute.. vad jag vet iaf.
    Ok,. ska vänta till inskolningarna är över.. för nu har jag lämnat Alex ute ungefär 4 grr bara. Det är vid 9.00 när vi lämnar honom.

Sodaspring: hehe dom var jättefina! Det e nog lätt hänt att pajja bilderna..=/ Till Alex dop så hade vi ungefär 5 smörgåstårtor från nått konditori i Uppsala, då orkade jag inte göra. samma med tårtorna. Till hans födelsedag så gjorde jag en marsipan tårta, med tåg på. Den blev faktiskt skit bra! ska försöka ordna någon bild.
    Hur mycket kostade det med bilden? Vart köpte du det?

SuperMia: ok,. jag förstår om du längtar ner, det gör jag själv. Men faktiskt så har jag inte hört att du har skåns dialekt! Men kan det bero på att jag är van vid skånska, för jag märker inte av din alls!
    Nu ska jag göra mig iordning, ska snart hämta Alex på dagis, och inatt ska jag jobba
    Ha en bra dag alla!!

• Malwa

Förlåt att jag tjatar!
    men vilka var ni som kunde tänka er att komma på lingon & blåbärspartyt? skulle vara bra att veta om jag ska baka ngt gott tills dess, tala gärna om ifall du är allergisk mot ngt också så jag inte bakar just det!
    Partyt skulle vara tor 11/5 19,00

• GladaVirre

Malwa: jag TROR att jag kan komma, inga allergier. Tjata på

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!