• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nickolina79

Det skulle vara roligt att komma på träffen nästa helg
    Men tyvärr så ska jag stå på loppisen på Hummelsta skolan då Det kanke blir av fler gånger?
    Hoppas att det blir bra väder och att Ni får det trevligt

• Stargazer

Tja Lina!!

Det blir av fler gånger!Jag tänker ta tag i det vid nåt tillfälle!Kan ju inte heller på lördag,men vill hemskt gärna träffa alla!

• Dessie

Nickolina79: självklart blir det fler träffar!!

• Sodaspring

Nu är Anthony döpt. Jag bakade hela lördagen och gjorde tårtor hela söndagen....känns det som i varje fall.... Jag gjorde fyra tårtor....det blev en hel kvar...fast hellre för mycket än för lite....Titta gärna in i galleriet på Anthony och hans tårtor....De som håller i honom är hans faddrar.
    Hoppas att alla har haft en trevlig valborgshelg!

Anthony's stolta mamma & Klas sambo
  • mia1980

Hej alla glada Enköpingsbor!!

Jag är hemma igen. Tre veckor i skåne var väldigt skönt. Alltid lika trevligt att träffa familjen. Har hänt lite också. Min bror Jonnys lilla dotter är redan 7 månader. Min bror Tomas ska få tvillingar i oktober/november.
    Jag har blivigt arbetslös igen, dom har inga jobb till mig längre. Men jag var på anställningsintervju idag. Hoppas att det gick bra. Det är som personlig assistent, 50-100%, kan få lite som jag vill verkar det som... Hoppas bara att jag får det.

Jag ska försöka komma på lördag till parken om det inte regnar.

Nu ska jag spela lite golf på Söderby Hoppas att inte regnet blir värre bara...

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Nika och Noel

Hej!

Ngn som har en trehjuling ni vill sälja?

Virren: hittade lampan/masken i 1kr lådan som jag skulle skänka till Brödet och Fiskarna, men tog ur den till dig. Vill du ha den så lägger jag den i Alex fack på dagis??!! Du FÅR den GRATIS.

Dags att laga mat - mos samt korv. Hemlagad förståss!

• Sodaspring

var på öppna förskolan idag. Västerledsskolan. Det var väldigt trevlig personal där....

Anthony's mamma som hoppas att vårvädret kommer tillbaka....
  • Michanna

sodaspring..
    Då var du där på eftermiddagen ..
    Vi var där på förmiddagen och sedan bvc besök..
    Thomas vägde 9980 gr och var 75 cm lång... ( 10 månaderskollen. )

Nu ska vi ta en tur till västerås och köpa en vagn..

• Gull Mamman

Michanna : vi var också på bvc idag på förmiddagen , jag tror att vi precis träffades när vi var på väg ut var det du ?

*kramar*

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!