• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Sodaspring
    Virre: Bilderna kostade 150 kronor styck, inkl frakt....ibland tror jag att jag svarat på allt....skyller på min höga ålder. Skrattande
  • Malwa

Lingon & blåbär är ett företag som säljer barnkläder genom så kallade homepartys. Ganska dyra, men väldigt bra kvalitet!

• Stargazer

Godmorgon alla Enköpingskamrater!!

Ni som inte har Enköpings-Posten,tänkte tipsa er om att barnklädesbutiken "Jag vill ha" på Kyrkogatan har 50% rabatt på alla kläder (stl.92-128) och skor mellan kl.18-20 ikväll!
    Inte helt fel!!

• oktmamma

Hej hej! Blev tipsad av Stargazer om tråden och nu hittade jag hit :) Ny medlem här !

• mia1980
    Malwa: Kan ej komma på ditt Lingon och Blåbärs party... Har för mycket inplanerat redan.

Vad många vi börjar bli här nu. Jätte kul.
    Är det fortfarande träff i parken vid hamnen på lördag??
    Vill så gärna träffa er ju.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Stargazer

Åååh,jag vill så gärna också på träffen,men är ju inte hemma...
    Måste ordna en till sen!Ni får ju kanonväder också!Kul!

• Nika och Noel

Virren: det ligger en lampa i Alex fack på dagis
    När jag lämnar vid 9, som idag är de alltid ute.....men jag tror inte du behöver oroa dig för nu är det vår/somamr och då vill de bara vara ute med barnen...

• Stargazer

Idag var det tomt på Enköpingsfolk här!Känner mig så ensam...
    Vad gör ni alla?Har ni kanske ett liv utanför FL?

• mia1980

God morgon på er glada Enköpingsbor!!

Igår var jag ute hela förmiddagen och pratade med grannen. Hämtade Freddan kl 14 och sen satt vi ute till kl 17.30. Helt otroligt skönt att kunna sitta ute. Igårkväll var jag dock röd på armar och ansikte... Bara att smörja in och leta upp solskyddskrämen igen

Idag ska jag klippa Freddans hår här hemma själv, har gjort det förr så det blir säkert bra. Bara han kan sitta stilla

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!