• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Sannatvåbarn

Godmorgon Enköpingsbor! Vilket väder vi har fått!! Idag blir det en sväng till stan för att inhandla födelsedagspresenter. Sen till Ica för att handla lite. Sen blir det till att vara UTEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Ha en bra dag allihop. Nu drar jag

• Stargazer

Och jag drar till Norrköping o bor på hotell med min älskling!!
    Najs!!
    Ha en trevlig helg alla o njut av solen!!

• Nickolina79

Hej alla Enköpingsbor!

I MORGON, LÖRDAGEN den 6/5 så är det LOPPIS på HUMMELSTASKOLAN KL. 10:00-14:00!!!

Är det någon som tänker åka dit?

• GladaVirre

Hej alla!! Åhh soool Men jag tog en lång sovmorron idag, och Alex låg redan o sov när jag vaknade.. såå härligt

Nu ska jag göra mig iordning sen ska vi ut! Vi håller nog till här på gården, ingen vind + massa barn

*******************************'
    VÄLKOMEN OKTMAMMA!!!!!!!!!!!!!!

Nika: men åhhh. när jag tog upp masken så var det ingen lampa på den ju,. hehe. Då var det bara själva gipsanstiktet, haha tack va gullig du är!! Den finns här hemma nu! kram!!

Nicolina: kan inte ta mig ut till humelsta idag Hoppas du fyndar nått kul!!

Stargazer!! Just nu har jag inget liv utanför fl,. men om kanske 30 minuter.. Ska du säga som ska leva i lyx!!!! grr
    Ha en underbar tid där!! *något avis*

Åhh ville oxå gå på rean på "vill ha" Men igår kanske priserna blev likadana som barnkläder brukar ha? Är dem inte sviiindyra??

Hade varit kul o ses idag när det e så fint väder! Ha en bra dag alla!

• Nika och Noel

ngn som har nr till det nya BVC och helst Märit då. Tänkte boka tid för Noel så vi kan mäta och väga honom nu vid 2 så vi får reda på hur lång han blir som vuxen. Man dubblar ju längden då bara som han får nu vid 2.....

• GladaVirre

Nika: när dem gjorde sån uträkning på mig så skulle jag bli 1.80.. tycker aldrig det har stämt. På killar får man nästa lägga på lite till och tjejer brukar man få ta bort lite på.

• mia1980

Nika: Märit har 418339. Samma tele nr som innan. Hon är bra. Freddan har haft henne sen vi flyttade hit.

Nu är Freddan klippt och badad. Så fin han blev. Lägger in bilder sen när jag ska tömma kameran.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Zazziz

Nickolina79: Jag ska nog gå på loppisen tror jag, vet du om det bara är barnprylar eller är det andra saker också?

• Nickolina79

Gosan: Jag har för mej att det mest är barnsaker, men att det även ska finnas annat.

• GladaVirre

Godmorgon!!! Kl e 8.00 och solen skiner redan, det är lite enklare att gå upp då.
    Igår va vi ute här, och så städade jag ballkongen. Då är det vår.

Idag går vi ner till hamnparken, är där vid 13.00 hoppas fler kommer! Vi var där hela familjen i förrgår, köpte kulglass och va i lekparken, det var faktiskt en hel del folk då!!
    Många som hade bänkat sig på sina filtar

Hoppas vi ses!!!!!!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!