• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Rävelina

Hej alla!
    Jag skippar träffen idag. Har fullt upp med tvätt och städ, samt läxor..

Tjingeling!

• Hälla

Godmorron!

Jag kommer iaf till klosterparken idag, ska bli kul att ses.
    Nu ska jag ta o baka lite bullar....
    Tjingeling....

• GladaVirre

men, det va det värsta! synd,.

• Michanna

Vi får se om vi kommer.
    Erik brukar sova vid den tiden..
    Men det kanske blir att jag bara kommer med michaela och thomas..

Men samtidigt mår inte jag det bästa idag.. Trött och ont i huvudet. ( pollenallergi )

Anna

• GladaVirre

michanna: usch, jobbigt. Min allergi har blivit mycket bättre, jag kan inte sminka mig nu bara, för jag måste klia. Hoppas det blir bättre snart!

• mia1980

Jag kommer med Fredrik. Har redan börjat fixa picniclunchen...
    Ska bli kul att träffa er igen. Tur att det är några man känner igen så man vilka man ska leta efter, klosterparken är ju annars ganska stor.
    Nu ska vi äta lite frukost.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

Kul Mia och Hälla! Tänkte ringa till dig nu Mia och kolla, men ville inte väcka dig=) Har pratat med Dessie, och hon kommer!!!

• mia1980

Hoppas att några av dom nya i tråden också kommer. Hade varit kul att träffa dom också.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Malwa

Vi får se om vi kommer! skulle vara jättekul att träffa er, men samtidigt skulle jag vilja umgås lite med sambon, han har haft så mycket på jobbet och varit borta nästan varje helg men den här är han hemma! men men det kanske går att lura med honom

• Zazziz

Jag kommer inte denna gången, har precis kommit hem från en lång ridtur med äldsta dottern och nu ska jag ta itu med lite städning, tvätt och rensa rabatterna!
    Hoppas på en ny träff om inte allt för lång tid!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!