• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nickolina79

Ja, på loppisen i Hummelsta var det ju inte sånt drag precis Förra året tyckte jag att det var jätte mycket med folk.....men inte i år. Men Vi lyckades ju iaf. bränna en del pengar, konstigt

• mia1980
    Dessie, Hälla och Virre: Tack för en trevlig dag i parken. Vi har precis kommit hem för vi tog omvägen om stan och köpte en glass på vägen hem
    Nu sitter vi trötta i soffan och bara slappar. Tänk vad lite friskluft gör med en.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Malwa

Ångrar att jag inte kom till parken hoppas att ni snart gör om det igen, då tänker jag minsann komma vare sig sambon är hemma eller inte!

• Dessie

GladaVirre, SuperMia1980 & Hälla: TACK FÖR IDAG!!!! Var jättetrevligt!!

Ska lägga in bilder i mitt galleri så fort jag har lagt in dom i datorn.

• Dessie

Nu finns bilder från Klosterparken idag i mitt bildgalleri!!

• GladaVirre

Tack för idag!!! Men fy fan va sjuk jag blev,. visste att det var stor risk för det.
    Men det gick över efter en dusch och 3 timmar. Fan va pollen e kraftig i år!!! Usch... Får stå ut några veckor.

tack alla!!

Ja, malwa,. gör det!!!!!

• Hälla

Dessie, Virre o Mia, tack för i går det var jättetrevligt.
    Dessie tack för de fina bilderna.
    Hoppas att alla får en trevlig söndag, ha det bra.

• mia1980

Vi ska troligtvis iväg och köpa ny tv idag då min gick sönder igår... Hela kvällen utan tv.
    Det var ganska trevligt men måste ha tv så grabben kan titta på sina filmer.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Malwa

Kl är halv tio och jag är redan uttråkad!!! inga som helst planer för dagen, och en sambo som verkar allmänt trött och grinig kul kul...

• Hälla

Hallå där!

Är det någon som är intresserad av att köpa en
    Brio flex -03, med fotsack, åkpåse, nylonkasse,
    5 punktssele, lufthjul, ställbart handtag o lammfäll?
    Färgen är grå rutig, pris 600kr.
    Bild kommer till mitt galleri under kvällen.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!