• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

JAg är däremot intresserad av en trehjuling....samt ståbräda Ngn som ahr att sälja

• Hälla

Jag har en trehjuling, den är mörklila o vit som jag kan sälja.

• GladaVirre

Hejsan!
    Blev så sjuk igår så nu vågar jag inte gå ut, men Patryk köper medicin i HÄLLA (asg) idag, tack för tipset Dessie mfl
    Så det får bli städdag, Alex lär väl bli tokig av att vara inne, och ha helt stängt. Men så fort Patryk kommer hem från GoCart banan så får dem gå ut.

Hoppas verkligen medicinen hjälper, den ska ha blivit starkare iår..
    Så nu får jag sitta inne
    Fattar inte att man kan vara allergisk emot naturen!!!!!!! Fan otroligt!!

Ja trehjuling kanske skulle vara bra att köpa nu.. ska också kolla efter en. Men det finns väl säkert 100 olika storlekar..=/

• GladaVirre

usch har tråkigt... ska nog köpa en minibasäng o ställa i vardagsrummet... grrrr

• GladaVirre

Nika: hittade 2 jättefina 3-hjulingar på Nallens!!

• Nika och Noel

Virren: hur såg de ut o vad kostade de då? Vill helst ha järn och inte plast....

• GladaVirre

Nika: tom den för 199kr var av järn. Det var med flak och en pinne man kunde hålla i (för vuxna), jag såg inte någon direkt skillnad på den för 199kr och den för 399 kr.. =/

www.nallens.se klicka på mus bilden så kommer katalogen upp. Hemsidan är dåligt gjord så hoppas du hittar.

• Malwa

trehjulingen för 199kr på nallens är nog en av de bättre faktiskt! Alexanders kusin har den och den är jättelätt att cykla på verkar det som, alexander bara satte sig och trampade iväg utan att cyklat förut ngn gång. Han har en här hemma men den är så trög så den gillar han inte så värst!

• Stargazer

Hej i nattmörkret!!

Förstår att ni hade en trevlig träff i lördags!Och det trots att jag inte va med!!Ojoj!
    Hur många var ni?Jag tänker alla gånger försöka få ihop till en ny träff,kanske i slutet av maj,eller så!Vill också träffa alla!

Själv har jag softat i Norrköping med min älskling hela helgen!Vi hade riktig quality time där när vi bara fick ägna oss åt varann!!

• mia1980

Godmorgon!!
    Igår blev det en ny tv, jag lät Peter bestämma och då blev det en stor lcd tv. Inget jag känner att jag behöver men visst är den fin och bra.
    Vi var hemma hos Peters föräldrar i går också och slappade på deras grösmatta. Det var skönt men väldigt varmt.

Idag blir det sandlådan här utanför, det tycker Fredrik om. Hoppas bara grannarna kommer ut så han får lekkamrat.
    Nu är det frukost som gäller.

Stargazer: Skönt att ni hade det trevligt. Det kommer säkert bli fler träffar.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!