• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Stargazer

Tina:
    Ja,den ligger alldeles nära Kungsgården!På andra sidan hamncaféet!Jättemysigt där!

• GladaVirre

vi brukar sitta vid lekparken, så det är nära dit för barn med spring i benen,. ska kolla om jag kan!!
    jag kallar det för "hamnparken" passar bättre

• GladaVirre

menar ni söndag den 11 juni?? Då har jag tomt!
    Långt kvar tills dess.

Idag var det grått här, känns inte som sommaren e här längre.
    Idag har jag massor att göra. Mer planering, tvättafönstrena, nu står det stilla i huvet, hehe.
    Men det blir säkert bra!

Håller på att byta namn på Internet, GladaVirre tog jag i all hast under graviditeten, har haft en del namn. Men jag reggat om mig som InYourHead. Vad tycks? Jag blir nog det ikväll¨på fl.

• GladaVirre

ser nu 11 juni,. tyckte jag såg det

• prinsessa86

Hittade länken på Gladavirres sida, som jag hittade på en annan tjejs sida. :)
    Kul att se lite folk från staden. :)

Ha det bra allihopa! /Hanna och sonen Leo

• GladaVirre

prinsessa86! välkomen!!! va roligt! den 11 juni träffas vi i klosterparken "vid hamnen" kom dit

• Sannatvåbarn
    Får se om man kan komma dit! Flört Har en liten som fyller 2 år på fredan så har man otur så kanske det är födelsedagsfika då men ska försöka få det på lördan Fundersam Kram Sanna
  • Zazziz

Jag kan tyvärr inte komma den 11:e... jobbar då
    Men det kommer väll fler tillfällen kanske...

• Stargazer

Prinsessa86:
    Välkommen hit!!
    Kom jättegärna på träffen den 11 juni!!

sannatvåbarn:
    Klart du ska va med!!Blir besviken annars!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!