• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Nika: ja det är min favvo sida.

Malwa: kul Jag har ju en Alex, och mitt nästa barn jag får ska heta Akira, det klingar fint. Alex och Akira.

Alexander är ju längre än Alex, hm gillar du lite gammal dagsa namn? Moderna? Bara svenska?

• GladaVirre

Kolla först på sidan som Nika skickade.. där finsn en hel del. Iaf dme finaste namnen.. Men måste det vara på A?
    Alexander och Aron
    Alexander och Anton
    Alexander och Anthony (fint)
    Alexander och Ashton (jättefint)

• Malwa

Tyvärr så vill inte sambon ha ett alltför ovanligt namn, inte heller är han spec intresserad av modenamn typ Neo, Liam Leo osv. ett tag var vi inne på Axel men det kanske blir för lika?

• GladaVirre

Kallar ni Alexander för Alex så blir det nog för lika=/
    Jag är inte heller mycket för dem nya namnen, Liam, Nova m.m alla heter det nu
    Men fråga han om Anton då? Det är verken nytt eller konstigt.
    Ska kika lite mer på det... men måste det vara på A??

Nika: ska kika

• GladaVirre

Nika: man kommer till din presentation..vart ska man gå sen??

• Nika och Noel

Ja man scrollar ner och ser mina länkar om namn ung mitt på sidan

• GladaVirre

jaha,. ja trodde du ville ha upp skrivet någonsranns några namn förslag. Som en omröstning typ.

Har du några krav då??

• Nickolina79

Malwa: Åååå....Freja heter min lilla tjej! Ja,hon är ju inte SÅ liten längre, hon fyller 4 i sommar
    Jag tycker att det är ett jätte fint flicknamn, inte så vanligt heller

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!