• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • maras

Hej,

kan tyvärr inte komma på träffen då...jobbar då..men kanske någon annan gång att man kan!

• Sannatvåbarn
    Ska väl försöka då Anne... vill ju inte att du ska bli arg på mig   hihi
  • pipen

Hejsan!
    kan inte heller komma. Mina barn ska åka med mormor och morfar till kolmården då...Men nästa gång ska vi försöka komma :)

• GladaVirre

det var som tusan,. hehe..upptagna damer!!

• mia1980

Hej alla!!

Kan inte heller komma då. Ska troligtvis till skåne. En av mina systerdöttrar tar studenten den fredagen....

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

hej hej alla!! E i skolan nu.. får mitt enelska betyg kl 12.00 och svenskan 14.00... pirrigt. Trodde jag redan fått i Engelskan, men läraren var lite snabb kanske.
    Har fått i Photoshop iaf..så det är skönt. Har man misslyckats eller inte tro?? usch..vill hem!!!

• Nika och Noel

hej!

Ngn som vet vart man kan inhnalda på postorder regnskydd...dagis har slarvat bort mitt...

Jag hittade denna länken men vill ha fler: www.babystugan.com/

• GladaVirre

Oj,. vet inte. Vi köpte vårat på Nallens.

• GladaVirre

Slarvat bort? hmm Får inte dem stå för det då?

• Dessie

Nika och Noel: om det är dagis som har slarvat bort ert regnskydd så är det väl dom som får betala? Iaf gör dom kommunanställda dagmammorna det.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!