• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

hej!

Fast jag är inte 100% på det och de vet inte heller. Jag tror att ngt barn har slitit av det och att de inte sett det....jag köper ett nytt igen (det tredje). Hittade ett genomskinligt jag gillade så spelar ingen roll. Kommer märka det och så igen, fast tydligen hjälper inte det.....

• GladaVirre

usch va surt.. =/ Än så länge har Alex fått behålla allt, men det är väl bara en tidsfråga.. måste kolla hans regnskydd nu!

• Nika och Noel

Det tråkiga är ju att de inte är så billiga - 200 kr - för lite plast.

• Nika och Noel

VAd gör ni ihelgen? Vi får besök av vänner med en liten kille på 10 månader.... jag har varit ner i källaren och grävt fram leksakerna Noel hade som ettåring. Lära-gå-vagnen samt lekbord....

• Dessie

Vi ska åka till vår stuga på Åland, åker i morron kväll och kommer hem på söndag igen.

• TinaG

Jag skall bara njuta av att vara ledig i helgen! vi e barnlediga en dag oxå!!! *jippiiiii* har inte vart det på flera månader...

• GladaVirre

Hej hej! Ska snart åka till morgin gåva och gå på "lilla ullared"
    Har köpt en tre-hjuling till Alex idag, den var poppis
    Tusan va det blåser ute!!

Skriver mer ikväll, ska åka nu!!
    trevlig resa dessie!!

• Nika och Noel

Virren: kommer du ihåg att lämna ett bidrag till blommor till fröknarnan på dagis nästa vecka? påminn gärna fler om ni ser ngn när ni lämnar/hämtar. Förresten kan du inte kika om de har reggnskydd till barnvagn där för runt 100 kr. Du vet till min BRIO-vagn. Svart!

• GladaVirre

Nika: vi hamnade i andra äfferer. men vi åker nog dit imorron!! Ska ska kolla på det då!!

Tesslita!!! Fy tusan så söt Moa var!! Som jag sa så är det svårt att se på bild, men hon var verkligen bedårande!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!