• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Nika!! Yes, ska till dagis på tisdag!! Lämnar en 20 lapp då!!

Zoo tåget??? Va e det??

Dessie: helsa tillbaka!!!

Nu ska Alex snart sova, sen åker vi till Bålsta, sover över där, så får jag lite sovmorron i morron,. patryk kjobbar ungefär i 2 dagar..=(
    Nää,. ska packa lite nu!! kram kram alla!!

• Stargazer

Hej alla glad helgfirare!
    Har kommit på ett datum som förslag,söndag den 11 juni.Är det några som kan då?Jag har själv helfullt jämt,eftersom jag jobbar helg.Har jobbat 3 helger i sträck nu!
    Så kan ni blir jag jättegla!!

• TinaG

Tjena tjena =)
    Vad gör man på dessa träffar?

• Stargazer

Har ju aldrig vart på en,men sist var det väl picknic i Klosterparken!Pratar,barnen leker....Har kul!
    Mår du bra idag?Jobbat?

• Dessie

Stargazer: vi kan INTE den 11/6 för då ska Nicklas spela fotbillsmatch - hans lag ska spela förmatch när det är ESK - Östersund.

GladaVirre: Zoo-tåget - Parken Zoo (djur-&nöjespark) i Eskilstuna gör reklam för Eskilstuna idag här i Enköping vid Järnvägsstn.
    B.l.a Fantomen är där (Fantomengrottan finns på Parken Zoo) & en djurorkester.

• Nika och Noel

Vi var där och fick massor av sakre bl a en grillrengörare, badboll, nyckelringar, kritor, fina wettex-trasor, ballonger, pennor, godis mm. Stänger 16 så nu hinner ni inte ner.....

• Rävelina

Halloj!

11/6 kan vi. Dock inte helgen innan, då är vi på Gotland.

Fasen va skönt! Nu är det "bara" Nationellt prov i matte D + kemiprov kvar! Sen är det slut! Nice, nice.. Apropå det, är det någon som vet något ledigt jobb som inte är utannonserat? Har jobbat inom kundtjänst, reception, kontor o liknande.

Vad händer i helgen? Mannen ska jobba imorgon, så då tänkte jag passa på o handla, söndag ska vi antagligen byta bromsok på bilen.. Kul, kul.. *not*

• Dessie

Nika och Noel: Det håller på till kl: 18, så det är ca 40 min till.
    Det stod i EP både igår & idag: 11 - 18.

• Dessie

SuperMia1980: kollade på dina bilder - biltårtan, har du bakat den själv? Vill gärna ha receptet på den.
    Nicklas vill säkert ha en sån tårta när han fyller år.

• mia1980

Dessie: Biltårtan beställde jag av en bekant som bakar så fint.
    Kan fråga henne om jag får ge dig hennes telenr. Så kan du prata med henne själv.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!