• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Michanna

Nu behöver jag tips..
    Funderar på att göra om mig lite..
    Nämligen att färga lite på håret.. ( vilket jag aldrig har gjort. ) SÅ nu söker jag en bra frisör.. Någon som vet en sådan ? och vad dom tar för priser ungefär.. ???

Anna

• tesslita

Virre: ja hon är riktigt söt ibland

hon älskade bärselen iallafall så jag ska hälsa från henne med en stor blöt puss till dig och alex

• GladaVirre

hahaha den ska jag bevara!!
    Va skönt att hon gillade den, det blir så mycket enklare med armarna fria!!

finns det någon annat ställe som man kan beställa kinamat ifrån nu när det på torget är stängt. Sunset är ju inte likadant iaf..

• Malwa

Tycker att kina på fjärdhundragatan har den bästa kina maten i stan! visserligen så är de ganska dyrt där men köper man det inte så ofta så kan man väl unna sig ngt smaskigt ibland!

Annars tar vi ofta hem från elefanten, oxå dyrt men där räcker en portion till hela fam, och då har jag en sambo som äter MYCKET!!!

• GladaVirre

ok,. dne på fjärdhundra är för dyr,. för vi äter ofta kina
    Hoppas dem öppnar nått nytt snart. Men elefanten har vi faktiskt inte testat,, HUR dyrt är det??=)
    Kan man hämta maten därifrån??

• GladaVirre

hej hej! springer in här i all stress!! Har 1000 saker som ska göras.. imorron kl 9.00 åker patryk till jobbet.
    Han tror att han ska jobba till 22.00 på kvällen, men blir hemskickad kl 12.00 av sina arbetskamrater.

När han kommer hem är det folk här, tårta, 50 olika bakelser m.m..alkohol. (börjar redan då)
    Sen ber jag han klä upp sig lite bättre, för att sedan åka till V-ås.. vi går ner till mötesplatsen här i Enköing där hans andra vänner väntar på oss.

Jag tror jag har läget under kontroll nu,. har varit mycket men nu kan jag snart koppla av.

Jag kände att jag var tvungen att bre på lite extra då han aldrig blivit riktigt firad,. sen finns det ju ingen ålder att fira tills han blir 30.

Yes,. ska fortsätta nu,. renasde tankarna lite bara..
    Ett boktips?? Alkemisten!! Är snart klar med den, kort och fin!

• Sannatvåbarn

Michanna: En bra frisör i stan tycker jag är Emilia på Salong Emilia på Kungsgatan 25. Hon har bra priser oxå och tar verkligen sig tid med kunden. Hon har 1tim för klippning när andra har 30 min fast hon har samma pris. Hon är noga oxå. Henne rekomenderar jag .

• Malwa

Håller verkligen med Sanna! Emilia är toppen, ska gå dit på ons och bli ompysslad!
    Men Michanna var ute i god tid, en kompis fick ringa runt till en massa frisörer nu när det är student tider, jättemånga som är uppbokade!

Virre hoppas ni får en lyckad kväll! skulle vara sååå glad om ngn fixade ett surpriseparty när jag fyllde år! du får skriva hur det blev när du har fått tillbaka orken igen efter en helkväll i v-ås!

• mia1980
    Virre: Hur gick festen för Patryk?? Hoppas att ni hade det kul!!

Grattis på morsdag allihopa (om ni är mammor förståss )

Har inte skrivit här så mycket den senaste tiden men jag har haft för mycket att göra.
    Har hittat ett personlig assistent jobb. Det verkar jätte bra, är sock bara ett sommarjobb men man ska inte kräva för mycket. Min chef trodde dock att han hade mer till mig snart i lilla Enköping. Hoppas det för jag vill inte pendla.
    Vi har även kikat på hus i Örsundsbro, vi är mycket sugna på att köpa det. Berättar inte just nu vilket det är för det ska nog bli budgivning snart. Berättar sen om vi hade råd eller inte.
    Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Dessie

Hälla: TACK för det trevliga sällskapet på Åland!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!