• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nickolina79

Stargazer: Det tycker jag låter som en bra ide`!

• GladaVirre

hej hej!!! Kom på 1-2 datum så alla har en hans att komma=) Nu ska jag ha svenska!!! Hoppas jag får bra betyg,. fick VG i engelska!!!!

• GladaVirre

Tack Nika!! Fast nästa år jag ska jobba, så jag kommer inte plugga heltid.. Men ska iaf ha Svenska B.. vad jag vet nu.

• Dessie

Stargazer: föreslå gärna ett datum. Men om coola jag ska komma så kan jag INTE 24 - 28/5, 3/6 + v 28 - 31.

• Dessie

GladaVirre: grannen hälsar - har just varit hos henne och fikat.

• Nika och Noel

Virren o Michanna: har ni sett lappen från mig i ert barns fack på dagis? Kan ni påminna fler om ni ser ngn när ni hämtar för jag tror inte alla tittar i skåpens insida så ofta. Vill ju inte att ngn fröken ska se lappen så hoppas de flesta tagit bort den idag (Ni kan ju tjuvkika om lappen ligger kvar i ngns skåp )

• Michanna

Nika.. Har sett lappen och tagit hand om den....

Själva håller jag på att göra mig och ungarna i ordning för att gå och titta på Zoo tåget som kommer idag.. Någon mer som ska till järnvägstation ???

• Dessie

Michanna: vi ska oxå dit. Eftersom det inte är så fint väder så ska vi åka buss dit - åker med 214 som är här hos oss ca 12.20.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!