• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

Jag har lagt upp den första magbilden i v 23+6, sent om sider men man har ju inte samma tid nu som då

Annars bra morsdag här! Fick två böcker samt choklad idag. Fort på Asyl samt en av MArian Keyes....

• GladaVirre

Godagens!!

Mia: tack det vart skit roligt!! Mer folk än jag räknat med, först huset fullt under dagen, folk kom o gick, sen kom igen efter 2 timmar hemma, efter att ha gjort sig iordning.
    Nää det var kanon! Efter vi ätit så åkte vi upp i skyskrapan,. höll på att svimma för man åkte upp i en jäkla fart, och väggarna var av glas..25 våningar upp..hehe det gjorde det inte bättre av att man redan druckit.. Men det var dyrt där, 110 kr för en red bull vodka, men en drink där måste man ta iaf=)
    Och Blue Moon Bar är riktigt grymt!!
    Men nu räcker det med festandet till vi åker till HBG i juli..
    Har träningsvärk Men klarade mig från baksmälla.. helt jäkla otroligt!!!

NIKA: ska kolla=)

• GladaVirre

Nika: tror du den blir lika spetig?=) Ska du ta lika fina bilder med denna magen?
    Föresten,. namn? Har du några favvisar??

• Nika och Noel

Virren. nej tror inte den blir lika spetsig! Kanske en tjej denna gången

• GladaVirre

Ok har du några namn? Eller letar du för fullt, åh jag älskar namn!

• Hälla

Dessie!! Tack själva för det trevliga sällskapet på Åland!

• Malwa

Då kanske du Virre har ngra bra pojknamnsförslag till oss! ja ni andra får så klart också hjälpa till! Namnet får gärna börja på A, men det är inget måste!
    Men det får inte vara:
    Alvin (heter kusinen)
    Alfred (heter kusinen)
    Det ska passa bra ihop med Alexander!

• Malwa

Vi vet inte vilket kön det blir men flicknamn är vi nog så gott som överens om! Blir troligtvis en liten Freja! eller en Olivia!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!