• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

Dessie: jag frågade personalen på plats när de stängde o de sa 5 men vi plockar ihop vid 4 just för att en kompis till mig ville hinna dit med. Stationen stänger 5 så i så fall måste de ha skrivit fel i tidningen. Men vad gör det för idag är det ju ändå akutuellt

Var på personalfest i Uppsala igår och fast jag inte drack mer än 4 flaskor Loka så känner jag mig bakis. Är sleten, men noel sover; peppar, peppar; hela nätter igen från 20-06:30 igen. NAjs!

Idag blir det Västerås med Bastians mamma. Ska kolla på skor samt en ny bilbarnstol. Noel har växt ur sin 1-4 års stol (Volvos) för huvudet går i taket, men babyn kan ju ta den sen, så får jag köpa ett mellanting innan bälteskudden kan användas. Ngt tips på bra stol??

• Dessie

Nika och Noel: okidoki. Tycker att då borde de ha skrivit det i tidningen.

• Nika och Noel

Hej!
    Blev mkt shoppat idag. en bitax two way plus, saker på Ikea för en femhundring, kläder till mig, Billiga Nisses (älskar den affären)ett par hundra. Träffade på halva Enköping där.....

• Dessie

Har en bild i mitt galleri nu på Nicklas & Fantomen från igår när Fantomen var vid järnvägsstn.

• Nickolina79

Jag å mina brudar kan nog oxå komma
    Det beror på om vi kommer hem på lör. eller sön.

• Stargazer

Ja,men då bestämmer jag att det blir en träff den 11 juni,det verkar ju va nåra som kan iaf!!Förra träffen va ju i Klosterparken,det är ju himla mysigt där,så vi kan väl köra på det igen!Helt enkelt träffas i Klosterparken o om man vill kan man ha med sig picnick!Tid då...Är tex.12 en bra tid?Eller senare?

• TinaG

eh...vart ligger Klosterparken? e det den som ligger vid Kungsgården?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!