BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jo, lite så är väl min sambo också, vill gärna veta hur det ser ut och sådant och vad som kommer hända där och så eftersom det är hans första barn..
Men han vill gärna gå på besök på det sjukhus som vi ska till, men jag har inte bestämt mig ännu vart jag vill åka så det är inte lätt..
Finns två sjukhus här i Göteborg, och så finns det Varberg och Näl i Vänersborg..
Hur är det för dig med sömnen?
Får du sova hela nätterna eller måste du springa upp på toa och vrida och vända dig på nätterna?
Jag får gå upp på toa någon gång mitt i natten och någon gång på morgonen..
Och så väcker någon av katterna mig ibland också då dom ska busa eller vill ha mat.
Hörni, var känner ni tjejer era sparkar oftast?
När jag var på ul i v33 var bebisen i säte, veckan efter hos BM tyckte hon att bebisen kändes rättvänd igen så har liksom inte funderat vidare på det. Men nu i v37 känner jag enbart sparkar långt ner och ut i ljumskarna och har återigen ett litet bowlingklot som trycker mot revbenen. Känner ni också bowlingklotet ni som har bebisar med huvudet neråt? Känner inget tryck neråt än alls (noll kissnödighet!) så undrar verkligen om det är huvudet som ligger och trycker uppåt?
Hörni, var känner ni tjejer era sparkar oftast?
När jag var på ul i v33 var bebisen i säte, veckan efter hos BM tyckte hon att bebisen kändes rättvänd igen så har liksom inte funderat vidare på det. Men nu i v37 känner jag enbart sparkar långt ner och ut i ljumskarna och har återigen ett litet bowlingklot som trycker mot revbenen. Känner ni också bowlingklotet ni som har bebisar med huvudet neråt? Känner inget tryck neråt än alls (noll kissnödighet!) så undrar verkligen om det är huvudet som ligger och trycker uppåt?
Jag känner oftast runt naveln och neråt mot urinblåsan..
Men barnmorskan tror att h*n ligger på tvären med ryggen uppåt..
Iallafall när hon kände på senaste besöket..
Undrar när dom vänder sig med huvudet neråt när man är omföderska?