Susanna000 skrev 2016-08-11 13:18:30 följande:
Hej! Jag är i precis samma sits som dig! Har enligt min app också BIM idag, men testade negativt imorse. Har också haft molvärk sedan ca 1 v, vilket har varit gravidsymtom hos mig förut (har två barn). Brukar annars också bara ha det strax före mens. Har också senaste dagarna ökad trötthet och lite yrsel/olustkänslor av och till, men det är ju mer ospecifikt som sagt. Har också haft sådana där hugg vid ett par tillfällen, vid nysningar just. Men just molvärken har varit väldigt påtaglig för mig. Det kan dock vara så att jag egentligen har BIM om några dagar, då mina cykler varierat tidigare mellan 31-35 dagar (är på 31 idag). Det är också första riktiga cykeln efter hormonspiral, så det kan ju också hända att kroppen beter sig underligt pga det kanske.. försöker ställa in mig på att mensen sannolikt kommer snart, men annars testar jag igen på måndag! Håller tummarna för oss båda!
Åh va jag hoppas vi båda plussar! :D kul att höra att det är symptom du känner igen sen tidigare, jag har inget att jämföra med. Jag tog också ut spiral nyss men dock en koppar så jag tror inte det är nåt som ska behövas återställas. Är på semester nu och på stranden efter vi badat satt jag och kände det som om oj nu kan det vara mensen, men efter att ha hållt noggrann koll på handduken vågade jag bestämma att nej bara ännu en flytning och mycket riktigt, helvit flytning när jag torkade mig. Inte alls likt mina menssymptom. Jag vill vara inställd på att mensen kommer men det känns som om det verkligen kan bli plus, får istället försöka att inte bli för besviken ifall det händer. Jag håller också tummarna för oss båda!!! :D
har du tänkt att testa varje morgon nu?
Jag måste erkänna att jag testat varje dag sen
BIM-9. Det gör jag inte om, om det inte blir av den här gången, usch va besviken man blir :P
Lyckosparkar till oss båda! Håll mig uppdaterad :D