PM90 skrev 2016-08-11 16:56:07 följande:
Åh va jag hoppas vi båda plussar! :D kul att höra att det är symptom du känner igen sen tidigare, jag har inget att jämföra med. Jag tog också ut spiral nyss men dock en koppar så jag tror inte det är nåt som ska behövas återställas. Är på semester nu och på stranden efter vi badat satt jag och kände det som om oj nu kan det vara mensen, men efter att ha hållt noggrann koll på handduken vågade jag bestämma att nej bara ännu en flytning och mycket riktigt, helvit flytning när jag torkade mig. Inte alls likt mina menssymptom. Jag vill vara inställd på att mensen kommer men det känns som om det verkligen kan bli plus, får istället försöka att inte bli för besviken ifall det händer. Jag håller också tummarna för oss båda!!! :D
har du tänkt att testa varje morgon nu?
Jag måste erkänna att jag testat varje dag sen
BIM-9. Det gör jag inte om, om det inte blir av den här gången, usch va besviken man blir :P
Lyckosparkar till oss båda! Håll mig uppdaterad :D
Så spännande! Det låter ju lovande med symtomen som skiljer sig så mycket mot innan mens.. hoppas verkligen det blir plus snart! :) Ja det är verkligen svårt att låta bli att testa när man så gärna vill veta! Jag testade någon gång förra veckan (mån/tis) också för jag hade mycket symtom då med så jag fick för mig att jag kanske blivit gravid tidigare (typ just i samband med spiraluttaget) men det var nog ÄL jag kände av så pass mycket då. Sen testade jag i måndags också. Så inte såå många test men blir nästan lite rädd för att testa då man ju inte vill bli besviken... så därför har jag nu tänkt försöka hålla ut till på måndag, för då borde jag ha haft BIM även om cykeln varit lång. Men förstår om du tänkt testa varje dag! Lycka till!!