• Ice Age

Bim aug 2016

Någon som är i planeringsstadiet? Vi har två flickor födda 12 och 15 och nu hoppas vi på en bebis senvår/början av sommaren 2017

Med första var tanken att börja försöka efter att jag kommit igång att jobba efter studier, men första veckan på jobbet så plussade jag, det blev bra ändå. Med tvåan så hade vi tänkt köra igång på sommaren men blev nojiga av att flera i vår omgivning hade svårt att bli gravida så vi börja tidigare och plussade i slutet av maj istället. Nu väntar vi på nästa mens sen kör vi igång(för en till vinterbebis skippar vi gärna ????).

Det var lite om mig, något mer i samma tankar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-12 07:51
    Bimlista: www.familjeliv.se/forum/thread/76791085-bimlista-aug-2016

• Svar på tråden Bim aug 2016
  • Guffy78

När jag frågade om babyplan tester så menade jag det här: är detta en spök? Gjorde tester innan som var helt blanka men fick stegring nu på äl test och konstig hugg i mage imorse så testade, testoman som jag av världsklass:))))

• Onix
    Teresiat skrev 2016-08-22 19:22:16 följande:

Ärligt, vad tror ni? BIM -4, ej morgonbesök på toan utan togs för en liten stund sedan.. Samma test men den undre bilden är med blixt och den andra bilden är utan blixt. Ej mixat med bilden i övrigt.. 

Jag tycker det ser positivt ut! :D
  • Ang82

Hej! En undran till er som plussat, någon som har haft nidblödning? Å vilken dag var det på?

Vi är inne på försök 16 nu och idag på äl+9 har jag haft rosa flytningar under eftermiddagen. Nytt från dom andra försöken så hjärtat tog ett extra skutt men vill inte ha för höga förväntningar om att det kanske äntligen är våran tur. Bim på lördag så bara att vänta. Men nyfiken på era erfarenheter :)

• Tiger grr

Det här är ett ägglossningstest men va bara tvungen att se. (De kan också stegra när man är gravid)

wihooo! Hoppas hoppas denna klarar sig! ??

• GrönaDruvan

Oj vad alla plussar!! Vilken tur tråd!!
    Jag har bim tor-fre, men har ju fått negativt på test (även om jag såg ett spökstreck) och idag har jag grym mensvärk, så tror verkligen inte det blir nåt. Inga andra symptom alls.
    Snart in på försök 16 då..vet inte hur länge man ska orka försöka...

• Ememem
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-22 09:48:43 följande:

..och jag har också testat positivt!!!!

Bf 1 maj 2017, jag är så himla himla glad!

Grattis! Välkommen till BF Maj 2017 tråden :D
  • copycat
    Teresiat skrev 2016-08-22 19:57:13 följande:

Sååå galet i så fall :D hur brukar spöksträck se ut? Kan de vara rosa?

Nej spökstreck är gråa i färgen :)
  • copycat

Tycker inte det ser ut som spök, ser utan att anstränga mig:)

Guffy78 skrev 2016-08-22 19:58:18 följande:

När jag frågade om babyplan tester så menade jag det här: är detta en spök? Gjorde tester innan som var helt blanka men fick stegring nu på äl test och konstig hugg i mage imorse så testade, testoman som jag av världsklass:))))

• Tiger grr

Jag tog såklart ett gravtest först och fick två streck på det. Ville bara dubbelkolla med ältestet också. :D :D

BIM-5 idag, ÄL+12. Hade säkert kunna påvisa ngt tidigare men trodde faktiskt inte att det skulle visa ngt denna månad. :D

FyrAAAA skrev 2016-08-22 21:06:04 följande:

Ni som "plussat med äl-test", hur många dagar efter äl gjorde ni det?