• Ice Age

Bim aug 2016

Någon som är i planeringsstadiet? Vi har två flickor födda 12 och 15 och nu hoppas vi på en bebis senvår/början av sommaren 2017

Med första var tanken att börja försöka efter att jag kommit igång att jobba efter studier, men första veckan på jobbet så plussade jag, det blev bra ändå. Med tvåan så hade vi tänkt köra igång på sommaren men blev nojiga av att flera i vår omgivning hade svårt att bli gravida så vi börja tidigare och plussade i slutet av maj istället. Nu väntar vi på nästa mens sen kör vi igång(för en till vinterbebis skippar vi gärna ????).

Det var lite om mig, något mer i samma tankar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-12 07:51
    Bimlista: www.familjeliv.se/forum/thread/76791085-bimlista-aug-2016

• Svar på tråden Bim aug 2016
  • Lillstrumpa84
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-23 15:04:29 följande:

Jag testade på eftermiddagen och då visade ju Clearblue "Inte gravid".
    Så morgonurin ger säkrast korrekt resultat.

Testade precis negativt med clear blue men väntar nog någon dag till innan jag testar igen
  • Teresiat

Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)

• Ang82

Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)[/quote]

Grattis:)

• Onix
    Teresiat skrev 2016-08-23 20:20:06 följande:

Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)

Stort grattis!!!!
  • Onix

Med dottern plussade jag inte förrän några dagar efter bim och då var det svagt. Nu plussade jag på bim-4. Under den graviditeten så mådde jag prima från början till slut, knappt några gravsymptom alls. Men nu, jag är kissnödig jämnt, var uppe 4 gånger inatt och kissade. Brösten värker och ett illamående som heter duga på morgonen och jag är bara i v 4. Så extremt stor skillnad.

• Guffy78
    Onix skrev 2016-08-23 21:01:40 följande:

Med dottern plussade jag inte förrän några dagar efter bim och då var det svagt. Nu plussade jag på bim-4. Under den graviditeten så mådde jag prima från början till slut, knappt några gravsymptom alls. Men nu, jag är kissnödig jämnt, var uppe 4 gånger inatt och kissade. Brösten värker och ett illamående som heter duga på morgonen och jag är bara i v 4. Så extremt stor skillnad.

Kan vara tvillinggraviditeten :)
  • FyrAAAA

Vet att jag frågade för några dagar sedan men nu är ni ju fler som hunnit plussa så frågar igen! Hur var ers flytningar från äl tills bi plussade? Jag hade redigt med molvärk några dagar efter äl men nu (äl+6/7) är allt borta, inga flytningar o inget annat så förmodligen blev det inget denna månad, men fortsätter hoppas lite till! Tänker att man väl ska ha rikliga o vita flytningar om man är gravid redan innan plus o jag har inga alls nu, så chansen är nog minimal men men