• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • prinsessan15
    Rosahus skrev 2016-08-17 16:35:20 följande:

Hej, om allt går bra så ska vi ha barn i april. Är i vecka 5+2 nu om jag räknat rätt.

Hänger gärna med här :) Är min första graviditet.

Grattis! :)
  • ohsnap

3+6 här, plussade redan på äl+10. Det har dragit lite i magen de senaste dagarna, som svag nästan behaglig mensvärk. Idag började brösten ömma och ser redan lite större ut, iallafall det högra, haha. 

• prinsessan15
    Jaasmine91 skrev 2016-08-17 13:28:25 följande:

5+0 för mig idag. Ända känningarna är ont i bröstvårtorna och trötthet.

Tog CB digital i fredags förra veckan visade, 2-3 v då men vet inte om jag ska ta ett nytt denna veckan ocj se om det har stigit i veckor?

Jag tog en förra veckan som visade 1-2 så tänkte ta ett till imorgon faktiskt för att se om det ökat :) enligt app så går jag in i v 6 imorgon vilket borde betyda att det ska 3+ om det ska stämma va?
  • Linnea1986
    Ice Age skrev 2016-08-17 13:27:35 följande:
    det finns redan! skriver ett internmedelande till dig
    Jag vill gärna vara med :)
  • Jaasmine91
    prinsessan15 skrev 2016-08-17 16:50:35 följande:

Jag tog en förra veckan som visade 1-2 så tänkte ta ett till imorgon faktiskt för att se om det ökat :) enligt app så går jag in i v 6 imorgon vilket borde betyda att det ska 3+ om det ska stämma va?

Jag vågar knappt lita på appar. Har 3 stycken och ingen visar samma ????

Min NC app säger BF 22 april, vecka 4+5 och de andra 2 visar BF 20 april, vecka 4+5 . Vet inte vilken jag ska gå på, är samma uppgifter i alla appar. Dock va jag bortrest helgen i samband med ÄL så jag förde inte in temp i NC som jag brukar så kan ju vara därför. Tycker ändå det är drygt att de visar olika. Innan visade de bf 23 april vecka 5+0 idag men såg att jag fyllt i en sak fel. Så jag är bara vecka 4+5 idag, tror jag iaf om jag ska gå på sista mensen.

Tänkte ta ett nytt CB digital men hoppar nog det, det vanliga testet visade igår väldigt starka sträck. :)

Men jag tror din borde visa 3+ om du är i vecka 6 nu. :)
  • Minifabriken
    mamalolo skrev 2016-08-15 20:30:41 följande:
    Grattis! ???????? Här har du en till med PCOS. När har du BF?
    va roligt :) eller ja, asså roligt att vi är i samma sits, att vi har plussat :D Har inte varit på inskrivning ännu men barnmorskan trodde att bf var runt 20 April :D ni då?
  • prinsessan15

CB digital visade gravid 2-3 och enligt app är jah idag i v 5+0 så det gör mig lite nervös men det är väl bara lite vanlig felmarginal..

• Gröningen

Hej! Plussade igår!!! BF bör vara runt 26/4, är inte helt 100 på vilken dag jag hade ägglossning. Jag hänger gärna mer er här och pratar, om jag får! Såg nåt om en FB-grupp... Får man vara med där? :)

• Gröningen

Fast kanske ni alla är förstagångsföräldrar...? Jag har 2 barn sedan innan! Hoppsan, får leta upp annan grupp... Sorry! :)

• Ice Age
    Gröningen skrev 2016-08-18 07:50:34 följande:

Fast kanske ni alla är förstagångsföräldrar...? Jag har 2 barn sedan innan! Hoppsan, får leta upp annan grupp... Sorry! :)

alla ä inte förstagånsföräldrar. Detta är mitt 3e som är på g
Svar på tråden BF April 2017