• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Sarabfap17
    Linslusen04 skrev 2016-08-18 09:36:00 följande:

Jag väntar också bebis i april :)

Någon mer från Göteborg här kanske, som ska ha bebis i April nästa år :)

• Jaasmine91

Då har jag varit på hälsosamtalet idag. :)

Gick igenom matvanor samt lite livstil, motion osv. Gick ganska fort. :)

Fick hem ett kuvert med alla papper och broschyrer samt 2 gravid böcker. Hon jag träffade kommer vara min BM genom min graviditet och hon verkar vara toppen! Väldigt snäll och lätt att prata med. :)

Så nu ser jag fram emot inskrivningen den 10 oktober, känns som en hel evighet kvar. :(

• prinsessan15
    Jaasmine91 skrev 2016-08-18 17:19:57 följande:

Då har jag varit på hälsosamtalet idag. :)

Gick igenom matvanor samt lite livstil, motion osv. Gick ganska fort. :)

Fick hem ett kuvert med alla papper och broschyrer samt 2 gravid böcker. Hon jag träffade kommer vara min BM genom min graviditet och hon verkar vara toppen! Väldigt snäll och lätt att prata med. :)

Så nu ser jag fram emot inskrivningen den 10 oktober, känns som en hel evighet kvar. :(

Okej det var ju bra! Men väldigt lång väntan på inskrivning, vilken vecka kommer du vara i då?
  • Jaasmine91
    prinsessan15 skrev 2016-08-18 18:09:21 följande:

Okej det var ju bra! Men väldigt lång väntan på inskrivning, vilken vecka kommer du vara i då?

Ja jag vet, tycker det är så sjukt långt fram. Kommer vara i vecka 12, går in i vecka 13 i slutet av den veckan. Och min BM sa att det va precis lagom.
  • prinsessan15
    Jaasmine91 skrev 2016-08-18 18:44:58 följande:
    Ja jag vet, tycker det är så sjukt långt fram. Kommer vara i vecka 12, går in i vecka 13 i slutet av den veckan. Och min BM sa att det va precis lagom.
    Okej.. Vilket län bor du i? Både med min son och skrutt i magen har jag fått inskrivning runt v 7-9
  • SSK13
    ohsnap skrev 2016-08-17 16:49:58 följande:

3+6 här, plussade redan på äl+10. Det har dragit lite i magen de senaste dagarna, som svag nästan behaglig mensvärk. Idag började brösten ömma och ser redan lite större ut, iallafall det högra, haha. 

Då är vi precis lika gångna! Är på ÄL + 11 idag. Första milstolpen är att gå förbi söndag utan mens.
  • Jaasmine91
    prinsessan15 skrev 2016-08-18 19:22:00 följande:

Okej.. Vilket län bor du i? Både med min son och skrutt i magen har jag fått inskrivning runt v 7-9

Bor i Karlskrona i Blekinge län. :)
  • prinsessan15
    Jaasmine91 skrev 2016-08-18 19:42:50 följande:
    Bor i Karlskrona i Blekinge län. :)
    Okej, intressant att det kan vara så annorlunda mellan länen! ;)
  • Maddeh30

Hej alla ! Hoppar in här jag med .. Plussade i söndags bim -5 och enligt beräkning är jag idag i vecka 5+0 :) om allt går som det ska har jag BF 27/4. Har 2 barn sen innan födda 04 och 08. Vill gärna vara med i fb gruppen om jag får :)

Svar på tråden BF April 2017