• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Eriber244

Hej Hej,

Jag plussade (känns otroligt) den 17/7 och är nu i vecka 6.

Fick MF den 23 januari i V.12 blev gravid igen utan mens emellan. Men även den graviditeten slutade i MF i V.20 den 14 juni.

Så tredje gången.

Är gärna med i FB grupp

• ranten
    FlikkanM skrev 2016-08-21 17:49:17 följande:

Hej, beklagar ditt MA men grattis till nya plusset! Om man får fråga så är jag lite nyfiken på om du fick nån förvarning v innan MA att graviditeten inte utvecklades eller om det bara sa pang bom? Är själv i tankarna på att allt inte står rätt till eller om denna graviditet bara är väldigt mycket mer annorlunda än den med dottern.

Tack! Nej inget så direkt allt kändes som vanligt hela tiden. Sen fick jag lite ljusröda flytningar som blev blödning och mensvärk och på morgonen dagen efter hade brösten bara slutat vara svullna och ömma under natten och mensvärken började göra mer ont.
  • ranten
    sigge1235 skrev 2016-08-21 15:15:12 följande:

Jag har fått blödningar idag, mörka men ganska mycket. Har även fått lätt mensvärk/illamående i samband med dessa som jag inte haft innan så jag är helt inställd på mf nu Hoppas bara att det kommer igång snabbt så att vi kan köra igång igen sen.

Beklagar om det är ett mf. Hur har det gått nu?
  • Sobika

Skriv ett meddelande till mig här med namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er i facebookgruppen :)

• Gabby83

Hej!

Jag plussade förra söndagen och har bf 22 april enligt Natural cycles. Vi har kämpat i över 1.5 år och skulle börja med IVF i september, men mensen kom aldrig förra veckan :) Håller tummarna att allt ska gå bra! Inskrivning imorgon!

Jag går också gärna med i FB-gruppen!

• Hellapella

Hej! 

Jag plussade svagt imorse och ska enligt mina beräkningar ha bf 30/4?? Bim var den 20/8. Jag är 27 och sambon 28, vårt första barn.

Jag hoppar gärna in i fb-gruppen! :)

• Amaryllis81

Jag plussade för några veckor sedan och har Bf 3 April. Jag skulle gärna vara med i Facebookgruppen ?

• Mammatillnoah

Hej + i fredags väldigt oplanerat då sambon ej är så sugen på ett tredje barn och vi skyddade oss. Kommer också gärna med i fb gruppen. ????

?Noah 110212?Vincent 141019?
  • sigge1235

Tack för stödet!

Det blev en ordentlig blödning igår med färskt blod och menssmärtor med illamående. Jag hade klumpar på samma sätt som när man har mens men jag har inte sett något annat. Idag har det blött mindre på fm. Efter lunch och nu under kvällen har det bara varit blod/blodblandad flytning på pappret, inget i trosan. Fortfarande jättesvullna bröst, svullen mage och så har jag fortsatt drömma konstigt och nysa. Har kommit "rena" flytningar nu under kvällen också mellan de blodblandade. 

Jag tänkte avvakta under morgondagen och se om blödningen slutar, isf ringer jag och ber att få ett VUL (eller är det för tidigt? v. 6). Fortsätter det blöda så gravtestar jag igen om nån vecka och gör det väldigt ont åker jag in akut - det är planen.

Läser mirakelhistorier om blödningar och hoppas att den lille finns kvar därinne och lever <3

• Linslusen04

Åhh hoppas så att allt ska gå vägen för dig! Och att det inte ska vara ett MF!! Många kramar till dig!! <3

sigge1235 skrev 2016-08-22 22:23:18 följande:

Tack för stödet!

Det blev en ordentlig blödning igår med färskt blod och menssmärtor med illamående. Jag hade klumpar på samma sätt som när man har mens men jag har inte sett något annat. Idag har det blött mindre på fm. Efter lunch och nu under kvällen har det bara varit blod/blodblandad flytning på pappret, inget i trosan. Fortfarande jättesvullna bröst, svullen mage och så har jag fortsatt drömma konstigt och nysa. Har kommit "rena" flytningar nu under kvällen också mellan de blodblandade. 

Jag tänkte avvakta under morgondagen och se om blödningen slutar, isf ringer jag och ber att få ett VUL (eller är det för tidigt? v. 6). Fortsätter det blöda så gravtestar jag igen om nån vecka och gör det väldigt ont åker jag in akut - det är planen.

Läser mirakelhistorier om blödningar och hoppas att den lille finns kvar därinne och lever <3

Svar på tråden BF April 2017