• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • natlin

Hej på er,

Plussade igår efter många månaders försök.
    Vår förra graviditet slutade tragiskt vid RUL i november 2015 då vår lilla kille var svårt sjuk.

Försöker att vara glad och inte oroa mig nu men lättare sagt än gjort.

Jag är gärna med i FB gruppen, hur gör jag för att bli tillagd?

BIM är i morgon och enligt senaste mens så är jag beräknad till 29 april.

Stort grattis till er alla som har plussat :)

• ranten

Hej här är en till som har bf i april och vill gärna vara med här. Jag hade ett ma i början på juni i veckan 11, det hade dött i vecka 8. Nu tog det sig på första försöket efter. Tagit pergotime och detta är fjärde kuren. Har en dotter på 2,5 år. Bf är 18-19/4 enligt appar :) hur går man med i Facebook grupperna?

• Linslusen04

Jag bor i Göteborg, väntar mitt tredje barn. Om du vill, adda mig på Facebook :)

Jaasmine91 skrev 2016-08-20 11:03:38 följande:

Jag bor i Karlskrona i Blekinge län. Väntar mitt första barn. :) dudå? :)

• sigge1235

Jag har fått blödningar idag, mörka men ganska mycket. Har även fått lätt mensvärk/illamående i samband med dessa som jag inte haft innan så jag är helt inställd på mf nu Hoppas bara att det kommer igång snabbt så att vi kan köra igång igen sen.

• FlikkanM
    ranten skrev 2016-08-21 13:26:19 följande:

Hej här är en till som har bf i april och vill gärna vara med här. Jag hade ett ma i början på juni i veckan 11, det hade dött i vecka 8. Nu tog det sig på första försöket efter. Tagit pergotime och detta är fjärde kuren. Har en dotter på 2,5 år. Bf är 18-19/4 enligt appar :) hur går man med i Facebook grupperna?

Hej, beklagar ditt MA men grattis till nya plusset! Om man får fråga så är jag lite nyfiken på om du fick nån förvarning v innan MA att graviditeten inte utvecklades eller om det bara sa pang bom? Är själv i tankarna på att allt inte står rätt till eller om denna graviditet bara är väldigt mycket mer annorlunda än den med dottern.
  • prinsessan15
    sigge1235 skrev 2016-08-21 15:15:12 följande:

Jag har fått blödningar idag, mörka men ganska mycket. Har även fått lätt mensvärk/illamående i samband med dessa som jag inte haft innan så jag är helt inställd på mf nu Hoppas bara att det kommer igång snabbt så att vi kan köra igång igen sen.

Mej vad tråkigt! Har du något mer än blödning? :(
  • mamalolo
    sigge1235 skrev 2016-08-21 15:15:12 följande:

Åh nej! :( Så tungt! Hur mår du nu? Vilken vecka är du i?
Svar på tråden BF April 2017