• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • sigge1235

Jag har tyvärr fortsatt blöda och redan idag visade CB negativt Så jag lämnar denna tråden och hoppas på att kunna vara med i bf maj 17-tråden istället.

Kommer vara fruktansvärd rädd för missfall i framtiden.

• anonymiosa

Hej! 

Plussade 14/4, är idag enligt BM 6+2.

Överlycklig såklart! Oron är dock nästan lika stor. 
    Har ömma bröst och kan kanske vara trött och lite yr, men annars inga mer symtom. 
    Vad gör ni för att lindra er oro?
    Måste vänta till september med hälsosamtalet

Såklart borde man ju vara glad. Detta är första barnet. Men man blir ju så nojig att något ska vara fel. Har inte haft ont i magen eller någon blödning, men är orolig ändå!

• Linslusen04

Gå med i Facebook gruppen vetja :) kram och massor av lycka till, till dig :)

anonymiosa skrev 2016-08-23 17:53:05 följande:

Hej! 

Plussade 14/4, är idag enligt BM 6+2.

Överlycklig såklart! Oron är dock nästan lika stor. 

Har ömma bröst och kan kanske vara trött och lite yr, men annars inga mer symtom. 

Vad gör ni för att lindra er oro?

Måste vänta till september med hälsosamtalet

Såklart borde man ju vara glad. Detta är första barnet. Men man blir ju så nojig att något ska vara fel. Har inte haft ont i magen eller någon blödning, men är orolig ändå!

• Angelixaa

Hallå! Hoppar in en sväng här . Fick mitt första barn nu i maj och väntar nu mitt andra barn i början av april 2017 om allt går vägen :).

• Jaasmine91

Någon mer än jag som har typ "kramp" i benet? Ibland stramar det åt typ i mitt smalben både fram och bak och innan idag hade jag även ganska ont i baksidan på låret typ under rumpan precis. Va som om jag sträckt en muskel, vilket jag är säker på att jag inte har.

Någon som upplevt samma?

• Mariaelvira1990

Hej alla med bf 2017!

Jag måste bara skriva av mig lite, plussade för nästan en vecka sedan och har gått in i vecka 7 enl kalender.

Plussade månaden innan vårat första IVF försök skulle göras och detta känns magiskt på något vis som att vinna högsta vinsten. Min sambo hade så pass dåliga simmare att vi blev skickade till IVF efter antal tester och provtagningar. Men nu bara hoppas att detta går vägen. Vi ska på ultraljud om två veckor :) hur mår ni andra? //Överlycklig

• AnChCa

Känns ovant och lite overkligt men förra veckan plussade jag.

Första för mig.

Tusen tankar och funderingar.

Så jag går mer än gärna med i facebookgruppen också. :)

• Ahoo
    Eloons skrev 2016-07-24 18:59:22 följande:

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

Hej! Försökt kontakta en annan på Fb gruppen. Va med i den tills mina söta små brorsbarn fifflat runt med allt på min gelé, haha! :D Vore snällt om någon kunde bjuda in mig igen.
  • Ahoo
    Ahoo skrev 2016-08-25 20:09:34 följande:
    Hej! Försökt kontakta en annan på Fb gruppen. Va med i den tills mina söta små brorsbarn fifflat runt med allt på min gelé, haha! :D Vore snällt om någon kunde bjuda in mig igen.
    Tele* inte gelé. :,)
Svar på tråden BF April 2017