• Emmaonfire

Svenska killar så mesiga

Har många svenska killkompisar som är svenskar och dom är jätte gulliga som gillar feminism och sånt. Men utländska killar tar för sig mer som riktiga män. Mina föräldrar är inte så glada att jag alltid har utländska killar men hur skal man göra? Välja en mesig svensk så föräldrarna blir nöjda eller välja en riktig man??

• Svar på tråden Svenska killar så mesiga
  • Farfallos

Tycker du ska välja en man som du gillar. Förstår inte riktigt vad du menar att de utländska killarna har (mer än att de inte är mesiga) så det skulle vara intressant att höra vad du faller för hos dem. Och vad menar du med meisga? Själv uppfattar jag nog att många svänka män är så mycket män att de inte behöver tänka på att agera som "riktiga män" utan kan vara sig själva.

OBS! 1 - Inget är svart eller vitt. 2- Lägger du ord i min mun får du ovett.
  • Anonym (Hmm)

Håller med dig utländska killar är mer män än svenska killar , hade en svensk kille en gång men aldrig igen. Han ville inte göra nått bara sitta hemma o ruttna .

• Emmaonfire

Vad jag faller för hos utl killar är nog att dom är mer framfusiga och mer beskyddande. Sedan kan det vara min otur hittils med svenska killar men snoppstorleken har påverkat.Dom är mer manliga till sättet ofta ett manligt skägg

• Farfallos
    Emmaonfire skrev 2016-08-29 13:30:51 följande:
    Vad jag faller för hos utl killar är nog att dom är mer framfusiga och mer beskyddande. Sedan kan det vara min otur hittils med svenska killar men snoppstorleken har påverkat.Dom är mer manliga till sättet ofta ett manligt skägg
    Men det där med beskyddande - tror du inte att det där kan hänga ihop med ett ängsligt kontrollbehov. Vem behöver du skydd emot? ...och skägget Kom igen, skämtar du? Det finns väl jättemånga svenska killar med kraftigt skägg, men vem väljer en kille för skägget?
    OBS! 1 - Inget är svart eller vitt. 2- Lägger du ord i min mun får du ovett.
  • Anonym (Flugan)

Jag förstår inte? Vad är det du vill at de svenska ska göra mer exakt?

Jag älskar svenska killar. De jag varit med har dyrkat mig och respekterat mig. Avtändande med män som sysslar med löjliga maktspel och inte litar på sin "manlighet". Manlighet sitter inte i medvetna handlingar för att VERKA manlig.

• Anonym (Flugan)

Beskyddande mot vad? Om man hamnar i någon form av svår situation så tar man väl tag i den tillsammans? Inte kan den ena krypa ihop till en boll och försämra bådas odds? Måste vara ovuxna "män" som går med på en så handfallen partner.
  • Emmaonfire
    Farfallos skrev 2016-08-29 13:36:56 följande:

Men det där med beskyddande - tror du inte att det där kan hänga ihop med ett ängsligt kontrollbehov. Vem behöver du skydd emot? ...och skägget Kom igen, skämtar du? Det finns väl jättemånga svenska killar med kraftigt skägg, men vem väljer en kille för skägget?

Det är väl helhets paketet mer frammåt inte så mesiga. Visar att dom bestämmer
  • Virriga Vera

Och om några år så klagar du på att du aldrig får göra något utan att din man tillåter det, han vill ju bara beskydda dig.

Själv så gillar jag män som är så säkra i sin manlighet att de aldrig behöver visa det för mig genom "beskydd", de män som litar på mig och mitt omdöme som person och som inte har ett behov att kontrollera mig.
  • Emmaonfire

Ta tex när jag gick i skolan så hade jag svensk pojkvän i min klass. En arabisk kille i skolan stötte väldigt öppet på mig och han vågade inte säga ifrån. Så tillslut så åkte trosorna av

• Anonym (svensk kille.)

Jag föredrar utländska tjejer för de är inte alls lika slampiga som svenska. Så det verkar vara en win-win-situation. Solig

Svar på tråden Svenska killar så mesiga