• Emmaonfire

Svenska killar så mesiga

Har många svenska killkompisar som är svenskar och dom är jätte gulliga som gillar feminism och sånt. Men utländska killar tar för sig mer som riktiga män. Mina föräldrar är inte så glada att jag alltid har utländska killar men hur skal man göra? Välja en mesig svensk så föräldrarna blir nöjda eller välja en riktig man??

• Svar på tråden Svenska killar så mesiga
  • Anonym (Fy!)

Jag är själv utländsk från en kultur med en inte så trevlig kvinnosyn. Jag skulle aldrig i helvete välja att leva med en kille därifrån, risken är för stor att den där "tar för sig som riktiga män"-sidan förvandlas till kontrollbehov och unken kvinnosyn.

Jag är gift med en svensk man och skulle inte byta det mot något annat om man enbart ska se till kultur. Finns självklart svenskar som är svin också men rent generellt uppfostras svenskar till att tänka mer jämställt gällande kvinnor till skillnad från många andra kulturer.

• Emmaonfire

Är nog svårt för dig att förstå som är så mycket äldre. Jag bor i förorten och går mycket på festivaler

det händer en hel del

• Emmaonfire

Är nog svårt för dig att förstå som är så mycket äldre. Jag bor i förorten och går mycket på festivaler

det händer en hel del

• Tyttttt
    Emmaonfire skrev 2016-08-29 19:45:33 följande:

det händer en hel del

Du vet, vi som är lite äldre har inte alltid varit det. Jag har också varit ung, bott i förort (Angered) och gått på festival.
  • seriösanvändare

LoL, antingen är detta en trolltråd eller så är TS en riktig trashbrud

Inte för att hon gillar utländska killar. Men skälet till att hon gör det.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Anonym (Trollvarning)
    Emmaonfire skrev 2016-08-29 19:08:32 följande:
    Patetiska töntar är ju dom undergivna svenska killarna som ser ner i backen när tjejerna blir ofredade
    Vad ska de göra då tycker du?

Ta med en AK47:a och massakrera 20-30 invandrare?

På We are Sthlm går det minst nio invandrarkillar på varje svensk kille. Enda chansen att jämna ut det underläget är att beväpna sig. Rejält.

Du är bara 19 år, men någon gång i framtiden kanske du fattar konsekvenserna av ett samhälle där den som är beredd att använda mest aggressivitet och våld får sin vilja igenom.

Om alla skulle göra så, så skulle Sverige ganska snart ut som Syrien och Irak, de länder som alla dessa "modiga" invandrarkillar flytt ifrån och lämnat sina kvinnor i sticket.
  • Tecum
    Emmaonfire skrev 2016-08-29 15:57:35 följande:
    Tur att alla föredrar lite olika. för mig är en svensk kille helt otänkbart numera.
    Det låter inte som att de svenska killarna går miste om särskilt mycket...
  • Anonym (Trollvarning)
    Tecum skrev 2016-08-29 21:08:36 följande:
    Det låter inte som att de svenska killarna går miste om särskilt mycket...
    Jag tyckte ärligt talat lite synd om invandrarkillarna också först som ska behöva stå ut med henne, men sedan läste jag det här:

Emmaonfire skrev 2016-08-29 13:50:54 följande:

Ta tex när jag gick i skolan så hade jag svensk pojkvän i min klass. En arabisk kille i skolan stötte väldigt öppet på mig och han vågade inte säga ifrån. Så tillslut så åkte trosorna av

Så troligen ser de henne ändå mest bara som en madrass.

Töm. Glöm.
  • Anonym (1)
    Anonym (Trollvarning) skrev 2016-08-29 20:55:48 följande:
    Vad ska de göra då tycker du?

Ta med en AK47:a och massakrera 20-30 invandrare?

På We are Sthlm går det minst nio invandrarkillar på varje svensk kille. Enda chansen att jämna ut det underläget är att beväpna sig. Rejält.

Du är bara 19 år, men någon gång i framtiden kanske du fattar konsekvenserna av ett samhälle där den som är beredd att använda mest aggressivitet och våld får sin vilja igenom.

Om alla skulle göra så, så skulle Sverige ganska snart ut som Syrien och Irak, de länder som alla dessa "modiga" invandrarkillar flytt ifrån och lämnat sina kvinnor i sticket.
    Männen lämnar definitivt inte sina kvinnor i sticket. De tar sig till Sverige genom en livsfarlig väg för att sedan hämta sin fru och barn genom anhörig invandring lagligt och ofarligt.

Men du kanske tycker att det är mer modigt av den svenske mannen att sitta på sitt arsle och skicka ut sin fru bland hundratals män på en livsfarlig väg ifall det skulle bli krig i Sverige?
  • Anonym (tjej)

Håller med. Utländska killar är bättre i sängen än vita. Jag ligger bara med mörka.

Svar på tråden Svenska killar så mesiga