• Emmaonfire

Svenska killar så mesiga

Har många svenska killkompisar som är svenskar och dom är jätte gulliga som gillar feminism och sånt. Men utländska killar tar för sig mer som riktiga män. Mina föräldrar är inte så glada att jag alltid har utländska killar men hur skal man göra? Välja en mesig svensk så föräldrarna blir nöjda eller välja en riktig man??

• Svar på tråden Svenska killar så mesiga
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Pia) skrev 2018-12-14 11:41:28 följande:

Förra året träffade jag en kille som visade sig vara oskuld. Suck och stön tänkte jag men ville inte backa utan genomförde det. Eller tänkte genomföra i alla fall.

Han fick inte upp den och började böla då.

En latino hade aldrig visat sig vara en mes på det sättet.

Haha! Ja typ så!
  • Anonym (Kaja6)
    Anonym (Ace) skrev 2018-12-14 13:30:29 följande:
    Enig. Självförtroende är väldigt attraktivt. Det gäller nämligen också åt andra hållet. Fast en person som alltid väntar på att bli uppvaktad och jagad efter kommunicerar inte detta utan snarare bortskämdhet och en vana av att bli serverad på ett silverfat. En partner som inte orkar/vill kämpa för att nå sina mål utan tycker att andra ska göra jobbet åt dem är inte lika sexig.
    Som tjej är jag sexig och vet om det.
    Jag tycker det är killens jobb att ta första steget. Faktiskt inte för mycket att begära tycker jag.
  • Anonym (man)
    Anonym (Kaja6) skrev 2018-12-14 12:26:45 följande:
    Det är en grej bara, vi tjejer tycker det är sexigt och manligt när en kille har självförtroende. Nåt som svenska killar saknar. Jämställdhet är bra, men i detta land har det gått för långt.
    I mitt förra jobb jobbade jag ofta ensam med en kille. Tror han var intresserad men han försökte aldrig nåt. Som tjej var jag väldigt utsatt, ensam med honom, och jag kan ibland fantisera om sånt. Inte för att jag vill bli påhoppad, men lite framfusighet skadar inte. Det ska vara en viss dynamik i spelet man/kvinna, så det blir spännande. 
    Du är väl medveten om att det beteende som du efterfrågar räknas som sexuella trakasserier på jobbet?
    Att säga nej till en kille och sen vilja att han fortsätter jaga dig rimmar illa med att män skall respektera kvinnor och att ett nej är ett nej. 
  • Anonym (Kulturprofilen)
    Anonym (Kaja6) skrev 2018-12-14 06:59:52 följande:

Svenska killar har inget driv. En kille stötte på mig och det får han pluspoäng för. När jag sa nej, så gav han bara upp. Jag gav honom signaler, ville han skulle jaga mig lite, kämpa för det. Vill en kille ha mig så måste han visa att jag är speciell. Tror utländska killar inte är lika svaga på det här sättet, de visar mer handlingskraft och det tycker vi tjejer är manligt.

Lite mera som Jean Claude Arnault alltså?
  • Tecum
    Anonym (Kaja6) skrev 2018-12-14 06:59:52 följande:
    Svenska killar har inget driv. En kille stötte på mig och det får han pluspoäng för. När jag sa nej, så gav han bara upp. Jag gav honom signaler, ville han skulle jaga mig lite, kämpa för det. Vill en kille ha mig så måste han visa att jag är speciell. Tror utländska killar inte är lika svaga på det här sättet, de visar mer handlingskraft och det tycker vi tjejer är manligt.
    Haha, vem vill ha en mesig tjej som spelar teater och säger nej fast hon menar ja? Hon uppfattas som både okvinnlig och osäker, kan inte fatta beslut själv om vad hon vill utan det måste mannen göra. Korkade latinokillar kan jaga dessa osäkra tjejer, vi svenskar är glada att vi slipper. Vi vil ha sexiga kvinnor som vågar ta för sig och säga/visa vad de känner, inga osexiga våp som lever kvar på 1800-talet.
    Du är absolut speciell, i betydelsen töntig och knepig...
  • Tom Araya
    Emmaonfire skrev 2016-08-29 13:09:25 följande:

Har många svenska killkompisar som är svenskar och dom är jätte gulliga som gillar feminism och sånt. Men utländska killar tar för sig mer som riktiga män. Mina föräldrar är inte så glada att jag alltid har utländska killar men hur skal man göra? Välja en mesig svensk så föräldrarna blir nöjda eller välja en riktig man??

Du saknar uppenbarligen erfarenhet av det breda spektrum som finns av svenska män och är för lat och bekväm att leta fram den som passar just dina önskemål.

• Anonym (A)

Jag tycker inte svensk kille är mesiga men jag tänker hur dom tycker kvinna ska vara.När jag läser här undrar jag för dom tycker sex bakifran eller sex med flera. Är det normalt?

• Robert 832

Inlägg som detta är bara i syfte att få män att reagera. Provocera dom in i destruktiva relationer eller ge en me2-profitör chansen att klättra genom att sänka någon annan. Gå inte på det.

• Cbxen
    Anonym (A) skrev 2018-12-14 16:29:48 följande:

Jag tycker inte svensk kille är mesiga men jag tänker hur dom tycker kvinna ska vara.När jag läser här undrar jag för dom tycker sex bakifran eller sex med flera. Är det normalt?

Själv tycker jag att det är en tjej som gäller och inte flera på en gång. Sånt får man göra när man är singel ????
  • Tom Araya
    Anonym (A) skrev 2018-12-14 16:29:48 följande:

Ja, sex bakifrån är normalt. Vem har inte det någon gång?
Svar på tråden Svenska killar så mesiga