Anonym (Adam) skrev 2016-08-29 17:18:06 följande:
Ja dom verkar ju vara jätte trevliga att ge komplimanger invandrare. Går fram och snackar med en tjej på krogen, vi har det trevligt och jag bjuder på en drink. En stund senare kommer en grupp på fem personer fram till oss och en säger Låt min lillasyster vara, annars jag ska knulla din mamma. Men det är ju sånt snack som du blir upphetsad av kanske?
Jo. I synnerhet det där med att invandrare alltid måste vara flera mot en. Det tänder tydligen vissa svenska kvinnor på.
Det anses tydligen tufft och modigt om man inte vågar konfrontera en annan man ensam eller ens tillsammans med en eller två kompisar. Minst fem måste man vara och offret ska helst vara en äldre man. Gärna pensionär. Eller ännu hellre en kvinna.
Det är bara att kolla Kungsträdgården under We are Sthlm. Över 50 sexofredade tonårstjejer och gärningsmännen var fem, tio eller ibland tjugo afghaner, araber eller somalier i grupp.
DET är manligt (tydligen)!
PS.
Det är inte svenska män som är "mesiga". Det är (vissa) svenska kvinnor som uppenbarligen har något grundläggande fel i huvudet.
DS.