• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Newbie84
    Madde87 skrev 2016-12-17 08:33:45 följande:

Hej alla! Vad roligt att se magbilder och ul bilder :)

Jag undrar om det bara är jag som redan gått upp 5-6 kg?! Är i vecka 14. Vill försöka hålla denna vikten ett tag nu för känner att jag lagt på mig lite onödigt mycket. Jag vet ju att det beror mycket på att jag har mått otroligt dåligt och varit sjukt trött och därmed inte rört mig så mycket på ett par månader. Men nu vill jag igång igen. Någon som har tips på nyttig lunch och middag? Med lite kalorier så man kan äta mycket :D

Quinoasallad eller linssallad med rödlök, tomat, avokado, blandsallad, paprika, gurka, keso och ev kyckling eller så. Kanske med någon vinegrette till.
  • Madde87
    Newbie84 skrev 2016-12-17 18:12:19 följande:

Quinoasallad eller linssallad med rödlök, tomat, avokado, blandsallad, paprika, gurka, keso och ev kyckling eller så. Kanske med någon vinegrette till.

Tusen tack! Detta ska jag absolut lägga till i menyn!
  • Oktober23

Var på kub i fredags och allting så jättebra ut.

1:20 000 för båda sakerna. Skönt!! Bebis mår bra och jag fortsätter med mitt illamående. Det känns på något sätt overkligt nu när man har börjat berätta för folk samtidigt som det känns som att jag FAKTISKT är gravid nu. . Glaaad är mitt förnamn! Hehehe

• mammatillsnarttre

Hej hej ja ska få mitt 4 e barn :)Ska bli super härligt fem år sen sist hur har ni mått? Ja spyr fortfarande när ja åker bil och äter för mkt för lite lr inte alls .kul att följas åt

• mammasusan

Här är bilder på vår lilla böna sen senaste kontrollen i vecka 13+0 jag mår fortfarande i princip som vanligt, bara magen som växer

A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, BF:19/6-17. Totalt 24mf
  • Aklejan

Är det någon mer än jag som är överviktig från början? Det kommer ju tyvärr dröja innan man kan se nån gravidmage...

• Madde87

Jag var inte överviktig men fanns lite hull på magen så jag ser inte heller gravid ut. Ser bara tjock ut hihi men det kommer väl om någon månad skulle jag tro.

• Newbie84
    Aklejan skrev 2016-12-18 10:49:13 följande:

Är det någon mer än jag som är överviktig från början? Det kommer ju tyvärr dröja innan man kan se nån gravidmage...

Jag har några kg för mycket, ser också bara lite tjock ut, men nu börjar det bli en mer hård liten kula. Kommer nog om nån månad eller så tydligare skulle jag tro för mig