• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Strudel

Vilken lättnad :) Då får du verkligen njuta av julen nu!

• babyijuni
    Strudel skrev 2016-12-22 20:08:44 följande:

Vilken lättnad :) Då får du verkligen njuta av julen nu!

Ja det ska jag verkligen göra:)! Hoppas att allt är bra med er andra och era små liv <3!
  • Strudel

Tror jag har vad man kallar för spöckveckorna.... knappt några symptom och mage har inte riktigt kommit ännu så jag kommer nog fundera på MA en del över jul :(

• babyijuni
    Strudel skrev 2016-12-23 10:18:57 följande:

Tror jag har vad man kallar för spöckveckorna.... knappt några symptom och mage har inte riktigt kommit ännu så jag kommer nog fundera på MA en del över jul :(

Nej gör inte de!! De är ju känt o namngett efter att man inte har några symptom. All har vi kommit så långt nu så nu ska vi inte gå runt att oroa oss :)! God jul allihopa, nästa år har vi en bebis på julafton <3!
  • Onemore
    babyijuni skrev 2016-12-24 07:54:55 följande:

Nej gör inte de!! De är ju känt o namngett efter att man inte har några symptom. All har vi kommit så långt nu så nu ska vi inte gå runt att oroa oss :)! God jul allihopa, nästa år har vi en bebis på julafton <3!

Ja visst är det häftigt, tänker också på det...då har jag och fästmannen blivit en egen en liten familj och vi har ett litet liv att sköta om :) och tills juni är det ännu kortare... lite svårt att ta in fortfarande tycker jag, men otroligt häftigt och mysigt :) God jul till er alla! :)
  • Strudel
    Tack babyjuni, det är sant!
    Blev ändå för mycket att göra o saker som händer för att ha så jätte mycket tid över att oroa sig hehe :D

God Jul till alla blivande junimammor!!! Sista jul utan bäbis/ barn :)
  • BFjuni2017

God jul!!! :) :)
  • babyijuni

Har redan börjat kolla barnvagnar och vill köpa kläder :D 

När "får" man börja med sånt hehe?

• elyse
    babyijuni skrev 2016-12-27 17:03:28 följande:

Jag började köpa kläder redan innan jag var gravid med dottern. Barnvagn kan ni kolla nu och boka efter RUL.
  • mammasusan
    babyijuni skrev 2016-12-27 17:03:28 följande:

Vi beställde vagn igår (rea) vecka 16 (15+0) idag första plaggen köpte jag för några veckor sedan.

A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14, BF:19/6-17. Totalt 24mf