• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Ubuntu
    Newbie84 skrev 2016-12-14 21:00:00 följande:
    Umgås med flera ur BVC:s föräldrargrupp såhär 3 år senare. Hade inte träffat dem annars troligen, så jag är jätteglad över det :)
    Kul att höra från er :). Ska få information om föräldragruppen till nästa besök hos BVC (i början på jan).

• poppy

Hej alla, nu kliver jag också in efter att ha varit med och läst ett tag! Jag var på KUB i tisdags och det var härligt att se lilla grynet där inne. Hen rörde sig runt, sprattlade och vinkade, så underbart att se!

Bara 1:6900 risk för downs och 1:19000 för 13 & 18, känns härligt! Blev dessutom flyttad från 23/6 till 16/6 så det blev en bonus att hoppa en vecka. Är väldigt osäker på när grynet blev till pga hade MA i augusti och sedan ingen mens emellan. Men det verkar ju gå bra. :)

Lycka till på KUB imorgon Oktober23 och babyijuni! <3

• CarinElisabeth

Grattis poppy! Vad skönt att höra att du fått så bra siffror :) Och vilken fin bild, fick ni även bild i något digitalformat?

Ska också på Ul för kub imorgon . Jag är inte så nervös för resultatet nu, tänker att om det är lite sämre kan vi gå vidare med nipt eller fvp. Däremot är både killen och jag lite nervösa för hur många små bebisar det kan vara där inne.... jag mår fruktansvärt illa och är sjukskriven och har ju såklart hyperemesis men har också läst att kvinnor som är gravida med tvillingar mår mer illa... min killes syster har fått tvillingar (två pojkar när hon för tredje gången ville ha en tös, nu har hon alltså fyra pojkar!) och jag har också tvillinganlag längre bak i släkten....

• babyijuni

Åh tack för lyckoönskningarna! Återkommer efter UL. Sovit som en kratta inatt. Så här har magen börjat se ut denna veckan på mornarna,går in i 14 imorgon.så de bådar väl gott att där är en levande varelse ????

• babyijuni

Där var en livlig bebis där inne ??! Kunde inte haft bättre resultat på kub sa hon 1:20 000 på båda testerna :)!

• Crazy catlady

Det gick kanoners för oss oxå idag... låg risk i både kub och preklamsi.. mätte 12+3 istället för 12+6 men tror fortfarande på en midsommarbebis.. nytt bf 26 juni..

Min mini körde karate i min magen.. <3

• elyse

Åh, jag blir så taggad för RUL när jag ser era bilder. Fast det är mer än en månad kvar...

• CarinElisabeth

Det gick superbra för oss också på ul, glömde fråga om bild för jag var så nervös..... Hamnade i lågrisk och behöver inga fler tester och det var tackochlov bara ETT litet Pyre som sprattlade runt där inne! Känns jätteskönt :) Grattis till allas goda resultat, nu får vi bara vänta på RUL!

• Madde87

Hej alla! Vad roligt att se magbilder och ul bilder :)

Jag undrar om det bara är jag som redan gått upp 5-6 kg?! Är i vecka 14. Vill försöka hålla denna vikten ett tag nu för känner att jag lagt på mig lite onödigt mycket. Jag vet ju att det beror mycket på att jag har mått otroligt dåligt och varit sjukt trött och därmed inte rört mig så mycket på ett par månader. Men nu vill jag igång igen. Någon som har tips på nyttig lunch och middag? Med lite kalorier så man kan äta mycket :D