elyse skrev 2017-01-10 10:59:24 följande:
Nej. Nu kommer jag att låta negativ, men du har ingen aning om hur du kommer att må/vara i för skick om bara en månad. Själv har jag problem med restless legs (inte ovanligt för gravida) och är ibland vaken hela natten. Vet ni att kompisen har eget när du är i v 30?
Nej jag kom rätt snabbt fram till själv efter jag hade postat det här att jag inte kommer vilja det. Speciellt med tanke på att man inte vet hur man kommer må resten av graviditeten. Bara för det har varit lugnt denna första halvan så betyder inte det att det kommer vara så den andra halvan. Eller bara en sån sak att kunna prata fritt och öppet med sin partner om graviditeten och allt det kan innebära (hemorrojder och allt annat sånt mindre trevligt) det skulle ju inte gå.
Det är det där med att känna sig taskig att inte hjälpa till när man har möjlighet. Men ibland måste man vara självisk och säga nej. Han har ju trots allt satt sig själv i den situationen. Han visste om långt innan att han skulle flytta hit men ändå så satte han sig inte upp i kö för lägenheter trots att vi sa till honom redan för 2 år sen att det är svårt att få lägenhet.
Aja tack för jag fick ventilera av mig xD