• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-08 12:59:10 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här! BF 20/6, första barnet :)

Hej hej. Jag har ockap bf 20/6, vad roligt att vi har samma dag. Hur mår du?
  • Tevira
    Oktober23 skrev 2017-01-08 17:48:58 följande:

Hej hej. Jag har ockap bf 20/6, vad roligt att vi har samma dag. Hur mår du?

Åh så kul! Jag mår bra, illamående och trötthet har försvunnit :) Hur mår du? När har du RUL?
  • Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-08 20:04:55 följande:

Åh så kul! Jag mår bra, illamående och trötthet har försvunnit :) Hur mår du? När har du RUL?

Tröttheten har mestadels försvunnit. Illamåendet börjar också försvinna mer och mer. Jag har RUL 1 februari. Du då?
  • Tevira
    Oktober23 skrev 2017-01-09 13:05:54 följande:

Tröttheten har mestadels försvunnit. Illamåendet börjar också försvinna mer och mer. Jag har RUL 1 februari. Du då?

Skönt att du börjat må bättre. Vi har tid 23 januari. Längtar verkligen!
  • Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-09 18:48:05 följande:

Skönt att du börjat må bättre. Vi har tid 23 januari. Längtar verkligen!

Jag längtar verkligen till rul, det ska bli jättespännande att se hur bebis mår och vad det är för kön. Ska ni kolla kön?
  • druvan52

Hej! Är i 17+4 och har RUL den 17/1, har dock inte alls märkt av bebisen på något vis nu, inget säkert "fladder", kan inte känna livmodern eller nåt alls. Brösten är lite större än vanligt men marginellt, hungern har minskat. Fler som känner igen sig?

• Lee***

Hade rul o allt såg bra ut,19+0. Har inte haft några direkta graviditetssymtom förutom tröttheten. Jag känner inte av fostret så mycket heller kan gå dagar tydligen hade jag livmoder som för att det kommer ta ett par veckor till. Längtar tills jag får känna sparkar

• Strudel
    druvan52 skrev 2017-01-09 20:19:39 följande:

Hej! Är i 17+4 och har RUL den 17/1, har dock inte alls märkt av bebisen på något vis nu, inget säkert "fladder", kan inte känna livmodern eller nåt alls. Brösten är lite större än vanligt men marginellt, hungern har minskat. Fler som känner igen sig?

Ligger några dagar efter dig men jag känner inget heller. Har liiite större bröst och är uppblåst men that's it... två veckor kvar till RUL så jobbigt att vänta. BM sa att det kan ta länge tills det syns när man är relativt smal med lång överkropp, samt att jag har mycket magmuskler så att det är svårt att känna livmodern, men skulle sååå gärna vilja känna ett fladder :)