• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • babyijuni
    Aklejan skrev 2016-12-28 20:11:43 följande:

Har skickat en vänförfrågan, TB och en udda profilbild

Har också ansökt om medlemskap eller först vänförerpgan till dig Susanne!
  • Törnrosie

Är i v17 (16+6). Min första graviditet som har varit lite tung hittills. Men börjar dock lätta nu tror jag. Hoppas jag! Haft problem med nedstämdhet och trötthet till den grad att jag blivit sjukskriven och haft foglossning i en månad nu :/ någon annan som har liknande upplevelse?

• Oktober23

Jag är i vecka 16 och har fortfarande mycket illamående.. någon mer? Jag börjar fan bli helt tokig på illamåendet. Jag orkar verkligen inte mer.

• elyse

Angående syskonvagn så köper vi nog en Mountain Buggy. Var och spontankikade idag och tyckte att den verkade smidig och samtidigt stabil.

• AnnnieLu
    tjej1988 skrev (null) följande:
    Ja jag har skickat ????
    Hej! Låter super m en fb-grupp! Lägger till dig på fb, har profilbild m Pippi Långstrump :)
  • Newbie84
    Oktober23 skrev 2016-12-29 12:32:46 följande:

Jag är i vecka 16 och har fortfarande mycket illamående.. någon mer? Jag börjar fan bli helt tokig på illamåendet. Jag orkar verkligen inte mer.

Jag med är i v15, det är ett helvete så förstår dig :(
  • Susi85

Jag! Har mått sååå illa och kräkts , vi väntar en flicka så det kanske beror på det. Vi har två killar sen innan och då mådde jag inte alls så här illa !
  • Newbie84

Har du fått någon medicinering? Det hjälper ju för en hel del.
  • Hannah8401

Jag mådde jätteilla när jag väntade min son men inget alls när jag väntade min dotter....Har mått väldigt illa nu också, så jag tror jag väntar en pojke:)

• Susi85

Det är så olika det där med illamåendet tydligen ???? Vissa verkar må dåligt med killar med så det kanske inte spelar någon roll alls ????

Vi har gjort moderkaksprov så vi vet ju till 100% att det är en tjej denna gång. V.16 nu