Hej allihopa!
Vi väntar vårat 3 barn, har inte varit till BM ännu, men var till läkaren förra veckan men han kunde inte se någonting på ultraljudet, trots att jag fått en possitivt test 2 dagar innan, läkaren tror att antingen så är det för tidigt för att se något eller så har jag fått ett missfall... Men jag känner min kropp ganska väl så jag vet att jag inte har fått ett missfall. Men i alla fall, vi skulle ha varit hos BM idag men dom ringde i morse och berättade att hon var sjuk, så jag måste boka ny tid nästa vecka. Men bara för att vara på den säkra sidan så gjorde jag ett test till idag och de visade också possitivt (hade inte behövt egentligen för jag har ömma, fylligare bröst, illamående, yrsel, måste kissa oftare, mörkare bröstgårdar) men min sambo ville att jag skulle ta ett till så då gjorde jag det :)
Jag har inte koll på min mens, då den kommer och går som den vill trots p-piller, men jag glömde av dom för ca 1.5 månad sedan.. Så jag har räknat ut efter det och då blev det 18/6, blir att justera det efter möte med BM :)